FamiliehotelWeer vandaag31°24°

35 reviews over Hotel Club Palm Bay in het Nederlands

Fantastich

Marcel
30-4-2019

Waren hier al voor de achtste maal voor iemand die rust zoekt het ideale hotel mooie kamers lekker eten mooi zwembad en goed onderhouden tuin en in het bijzonder het vriendelijk personeel wij waren er wel op de dag van de aanslagen niet veel van gemerkt in het hotel zelf we zouden 3weken blijven maar werden na 2 weken terug gehaald naar belgie gaan zeker volgend jaar terug

Gereisd Met partner in april 2019

Super

Hennie en Jaap
13-4-2019

Wij zijn 31 maart aangekomen in dit hotel. Het ontvangst was zeer hartelijk, echt elk personeels lid was erg vriendelijk en heel bereidwillig om je met van alles te helpen. Zeer ruime kamers, heel veel keuze in eten, nog nooit een zwembad meegemaakt wat warm was 😃. Groot park wat netjes wordt onderhouden. Vanuit touroperator heb en wij mooie uitstapjes gemaakt naar onderandere, Galle, Ella ( watervallen, zij bij de grootste staande Boedha geweest in de werd 61 meter, natuurpark en natuurlijk Colombo. Al met al hebben wij genoten van ons verblijf in dit hotel.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overspoeld door onfatsoenlijke Russen!

HAROEK77
3-4-2019

Dit is op zich een mooi hotel met uiterst vriendelijke medewerkers maar het grote aantal Russische gasten zijn een uitermate storende factor: zij hebben het vakantiegevoel behoorlijk negatief beïnvloedt!! Deze mensen kunnen zich totaal niet gedragen en tonen geen respect voor het personeel. Voorschriften van het hotel lappen ze aan hun laars: de medewerkers zeggen hier wel iets van maar vervolgens gaan ze hun beklag doen bij het management en deze willen geen moeilijkheden dus kijken ze maar weg en laten het gaan (en vallen hun eigen medewerkers dus af)...onacceptabel gedrag wordt dus beloond!!

Gereisd Alleenreizend in maart 2019

Geweldig

Netty
13-3-2019

Ten eerste was dit een heel mooi hotel .Met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers . Onze kamer had uitzicht over de lagune wat betoverend was . De natuur in Sri Lanka is schitterend vinden wij . Als je op excursie wilt zijn dat wel lange afstanden maar wel de moeite waard . Wij willen zeker nog een keer naar dit hotel .

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede uitvalsbasis

N. Haan
8-11-2018

Groot, mooi zwembad en vriendelijk personeel. Eten niet erg gevarieerd als je niet van scherp/pittig eten houd. Fitnessruimte mag eigenlijk niet als fitness verkocht worden, erg oud materiaal.

Gunstige ligging en schone, ruime kamers.

Gereisd Met partner in november 2018

Buitengewoon goed eten, bed en gastvrij hotel!

Sylvia
6-5-2018

Wat een fantastisch resort om van hieruit Sri Lanka te verkennen! Druk in de weekenden met locale bevolking. Tijdens de doordeweekse dagen een serene rust. Wij zijn met een Duitse touroperator gegaan en zaten al, inclusive. Het eten is ongelofelijk goed, lekker zwembad, wel warm water... super bed, prachtige, grote bungalows en maar een half uurtje van Colombo. Naar het olifanten weeshuis is 90 km en Kandy is nog 200 km. Lieve mensen, je voelt je zeer prettig in dit resort.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Fantastisch heel mooi resort en vriendelijk

Marcel
9-5-2017

Mooi zwembad en mooie en nette kamers. Prachtige tuin ,het eten is goed . Wij waren daar reeds voor de vijfde keer en nog steeds tevreden. De mensen buiten het resort zijn ook heel vriendelijk,al hebben ze het niet breed,je kan gemakkelijk in de straatjes wandelen zonder lastig gevallen te worden. Gaan volgend jaar einde maart terug.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon doen !

Cynthia
4-9-2016

Dit hotel is super de mensen zijn ongelooflijk vriendelijk dit geld overigens voor heel sri lanka ook het management waar over geklaagd werd vonden wij super vriendelijk de kamers zijn erg groot en prettig. Het zwembad de tuinen en de mangrove zijn schitterend en alles word heel goed onderhouden. Er zijn inderdaad veel kauwen maar er zijn ook beo''s schattige eekhoorntjes die uit je hand eten prachtige vogels vlinders grote krabben en varanen en heel veel vissen. Eten is oké maar wij vonden het niet top maar goed om te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

ontspannen vakantie

Anita
14-11-2015

Heel goed hotel! Vooral het eten was in dit hotel heel goed! Bungalow was goed en de tuin werd ook heel goed bijgehouden. En niet te vergeten: het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

100% aanrader

Ben
22-5-2015

Geweldige accommodatie waarbij het je aan niets ontbreekt. Personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Opmerkelijk is ook de rol van Sam, Host van touroperator. Niets is deze man teveel. Na boeking van excursies regelde hij alles tot de wake up call en het ontbijt pakket aan toe. Echt iemand waar je op kunt bouwen!!! Geweldige combinatie die garant staat voor een fantastische vakantie.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Palm Bay in Marawila, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Palm Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.