Reviews over Marawila

Goede uitvalsbasis

N. Haan,
    8-11-2018

Groot, mooi zwembad en vriendelijk personeel. Eten niet erg gevarieerd als je niet van scherp/pittig eten houd. Fitnessruimte mag eigenlijk niet als fitness verkocht worden, erg oud materiaal.

Gunstige ligging en schone, ruime kamers.

Buitengewoon goed eten, bed en gastvrij hotel!

Sylvia,
    6-5-2018

Wat een fantastisch resort om van hieruit Sri Lanka te verkennen! Druk in de weekenden met locale bevolking. Tijdens de doordeweekse dagen een serene rust.

Wij zijn met een Duitse touroperator gegaan en zaten al, inclusive. Het eten is ongelofelijk goed, lekker zwembad, wel warm water... super bed, prachtige, grote bungalows en maar een half uurtje van Colombo. Naar het olifanten weeshuis is 90 km en Kandy is nog 200 km. Lieve mensen, je voelt je zeer prettig in dit resort.

Fantastisch heel mooi resort en vriendelijk

Marcel,
    9-5-2017

Mooi zwembad en mooie en nette kamers. Prachtige tuin ,het eten is goed . Wij waren daar reeds voor de vijfde keer en nog steeds tevreden. De mensen buiten het resort zijn ook heel vriendelijk,al hebben ze het niet breed,je kan gemakkelijk in de straatjes wandelen zonder lastig gevallen te worden. Gaan volgend jaar einde maart terug.

Gewoon doen !

Cynthia,
    4-9-2016

Dit hotel is super de mensen zijn ongelooflijk vriendelijk dit geld overigens voor heel sri lanka ook het management waar over geklaagd werd vonden wij super vriendelijk de kamers zijn erg groot en prettig. Het zwembad de tuinen en de mangrove zijn schitterend en alles word heel goed onderhouden. Er zijn inderdaad veel kauwen maar er zijn ook beo''s schattige eekhoorntjes die uit je hand eten prachtige vogels vlinders grote krabben en varanen en heel veel vissen. Eten is oké maar wij vonden het niet top maar goed om te doen.

ontspannen vakantie

Anita,
    14-11-2015

Heel goed hotel! Vooral het eten was in dit hotel heel goed!

Bungalow was goed en de tuin werd ook heel goed bijgehouden.

En niet te vergeten: het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Marawila scoort een 7,6 uit 10, op basis van 14 reviews