Kosgoda

Kosgoda

vakanties Kosgoda

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Kosgoda voor je op een rij gezet:

Reviews over Kosgoda

• 8Nico07-04-2011

Schildpadjes en schildpadden

We hebben de schildpaddenkwekerij bezocht. Kleine schildpadjes, grotere schildpadden, grote schildpadden, blinde schildpadden, albino schildpadden, voor elk wat wils. Best wel interessant als je wat schildpadden wil zien. Pas op, schildpadden bijten !Dat wist ik dus niet.

• 8Omgeving
    • 7Cultuur

maart 2011

• 7Jan en Christien16-02-2010

Bezoek Sea Turtle Farm

Kosgoda staat bekend om de vele schildpadden die hier aan land komen om hun eieren te leggen. Helaas worden deze vaak door de plaatselijke bevolking uit hun nesten gehaald om ze te verkopen. Een aantal instanties houden zich bezig met het opkopen van deze eieren om ze vervolgens in speciaal aangelegde zandbakken te laten uitbroeden door de warmte van de grond. Ze worden later dan weer uitgezet in de zee. Een bezoek aan zo'n farm is wel de moeite waard, zeker ook omdat ze vaak niet goed ontwikkelde schildpadden verzorgen, zoals de zeldzame albino-schildpad.

Verder valt in dit dorp niets te beleven!

• 7Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in november 2006

• 6Brenda12-12-2004

Wij verbleven in Kosgoda beach resort. Strand is mooi maar je kunt er niet zwemmen en je mag er niet liggen. Het hotel ligt tussen de zee en lagune, deze lagune kan enorm stinken dus probeer een kamer aan de lagune te vermijden, wij hadden het idee dat het riool erin liep. Verder is er echt niets te beleven in de omgeving en in het hotel is het na het diner echt gedaan met de pret. Voor alleen rust is het prima, eten is erg goed, maar wij vonden het te rustig om ongeveer 22.00 uur was iedereen op zijn kamer.

• 4Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn