Hotel Koggala Beach

70 reviews over Hotel Koggala Beach

• 2019
    8Richard03-03-2019

Prachtig

Mooi hotel, ruime kamer met balkon met zeezicht. Goede eten. Goede service, via hotel walvis safari geregeld.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    10simon23-12-2018

heerlijk plekje!

een prima hotel dat minder hoog in de ranking staat maar daardoor onterecht niet opvalt. Goede service, aandacht voor iedere gast en de werkelijke bedoeling jouw reis tot een goed succes te brengen...

Gereisd met vrienden in december 2018

• 8Laura06-11-2018

Prima. Erg netjes en vriendelijk personeel!

Prima hotel voor deze prijs. Kamers zijn ruim en netjes. Voorzien van airco en kluis op de kamer. Wij hadden een kamer op de begane grond met uitzicht op zee. Vriendelijk personeel. Eten was goed alleen niet erg veel variatie. Wij hadden all inclusive maar niet alle drankjes zaten erbij in. Tegenover het hotel meerdere tuktuks die je overal naar toe brengt. Wij zijn hier 16 dagen geweest en hebben ons geen minuut verveeld!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9lilian blok12-09-2018

prachtige reis

het was super, hele mooie ligging vlak aan zee, we hadden een hutje op het strand in de omgeving heel veel gezien en gedaan treinreis door rijstvelden was super olifanten gezien in het wild tijden safari met jeep je kan er door de mangrove varen, supermooi we hebben 4 weken in zelfde hotel gezeten, ontbijt was geweldig en personeel ook eten s,avonds wa sgoed, veel variatie overdag aten we overal waar we kwamen hebben heel sri lanka gezien in de 4 weken voor herhaling vatbaar, en de mensen zijnsuper vriendelijk wij deden alles met zijn tweetjes samen met een lokale die we ontmoet hadden aan het strand dit s veel leuker dam met een hele bus vol! en je komt op plaatsen waar je normaal niet komt echt een aanrader

Gereisd met partner in april 2016

• 6Heleen18-01-2018

Prachtig hotel aan zee. Mooie kamers. Zwembad is wat klein. De zee is er prachtig maar erg gevaarlijk. Ga er niet in als er rode vlaggen staan op het strand! OV naar Galle op 50 meter afstand. In de buurt ook een meer en tochtjes georganiseerd door Tuk-tuk-rijders (voor een habbekrats). Prima eten.

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

7hanny van zeggeren 19-06-2017

heel leuk hotel

heel leuk hotel gelijk aan strand ,was alleen niet veel te doen .maar met de tuk tuk zo in de plaats galle, eten was ook goed was buffet ,vriendelijk personeel, wij hadden kamer gelijk aan zee werd iedere dag goed schoongemaakt,.kamers waren goed.een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Jan09-02-2017

prima rustig gelegen hotel met mooie kamers

Hier de laatste 5 dagen uitgerust, prima rustig gelegen hotel met mooie kamers en uitzicht op zee. De service was zeer goed en personeel super vriendelijk, Van alle gemakken voorzien zoals waterkoker, kluisje en tv. Het buffet is prima verzorgd en 's avond kun je lekker aan de bar zitten. In de omgeving is verder niet veel te doen.

Gereisd met partner in november 2016

• 4Harold28-08-2016

Wat een tegenvaller

Na een rondreis door het prachtige Sri Lanka nog 4 dagen chillen in het Koggala beach hotel.

De anticlimax van een reis vol hoogtepunten.

Alles is net niet.

De kamers zijn sober, Sri Lanka heeft veel mooie hotels en dan valt deze accommodatie erg tegen. Met een kamer stinkend naar schimmel is het niet prettig vertoeven. De douche was van een niveau jaren 70 met zelfs geen verlichting in de simpele cabine.

Geen aanrader dus.

Het enige positieve is de fantastische ligging aan het strand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9kirsten van rangelrooij22-05-2016

Aanrader!

Het hotel was een fijne rustplek om aan te komen na een erg drukke rondreis. Het eten was perfect. Het zwembad en de ligbedden met extra matras en handdoek een luxe bijkomstigheid. De kamer was groot opgezet met alles wat je nodig hebt, een mooie badkamer, goede bedden, een koelkast, airco en een plafond ventilator.

Het hotel bevind zich op 30 minuten lopen van één winkel. Zorg dus voordat je hier aankomt dat je alles hebt wat je nodig zou kunnen hebben of ga met een tuktuk naar het volgende dorpje voor 100 Rupéé (zo'n 70 cent).

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Rob Westerburger03-05-2016

Geweldig mooie ligging aan het parelwitte strand

Fantastisch mooi en goed hotel, de buffetten ziin gevarieerd,dus voor elk wat wils, vooral veel vers fruit. De kamers worden naar wens dagelijks voorzien van schoon beddegoed en handdoeken cq badlakens. Het personeel is supervriendelijk en zeer behulpzaam. Vanuit de kamers een prachtige tuin met palmbomen om zowel in de schaduw als in de zon te relaxen. Dit alles op slechts 30 meter van het strand en azuurblauwe zee met water in een aangename temperatuur.

Gereisd met partner in april 2016

4 tips over Hotel Koggala Beach

• edprins8, 27-04-2012

Voor verkoop vakantie eerst verblijf controleren.je kunt er 2 VOC forten bezoeken,voor de rest niets,zelfs geen retaurant

• gekelschot, 05-03-2012

Lekkere lunch/diner in de Wiener Dschungel. Strandrestaurantje op ongeveer 1 a 2 km lopen richting kogala (is te lopen over t strand). Bezoek ook eens 'Holland House of Hope'. Weeshuis opgezet na de Tsunami m.b.v. Nederlandse fondsen. Indrukwekkend project voor 180 weeskinderen.

• Judy, 04-11-2011

Prachtige oude boeddhistische tempel - Dewagari Viharaya tempel - op heuvel op steenworp afstand; super mooie oude schilderingen en beelden. Bij ingang van hotel linksaf. Klein weggetje rechts richting meer van Koggala, je ziet de heuvel liggen vlak na het spoor - loopafstand!! Centrum met wat winkeltjes links schuin tegenover hotel, enigszins verscholen - hier zit een leerbewerker (je kunt er bijv. sandalen op maat laten maken), een houtbewerker en een juwelier.

2 vragen over Hotel Koggala Beach

• yvonne v rijswijk, 15-03-2019

vraag ontbijt

wie weet hoe het ontbijt hier is.zie veel aparte dingen voorbijkomen,maar zijn er ook gewoon broodjes ed wie weet het gaan er volg week heen. en hoe met zelf excursies te boeken of in hotel.iemand nog tips voor de stranddagen daaar

• DanDe, 01-05-2018

Koggala Beach tips voor een beter verblijf?

Wij verblijven binnenkort in Koggala Beach voor 6 dagen als afsluiting van een rondreis. We zien veel negatieve recensies. Daarom hebben we enkele vragen: 1. Het hotel lijkt uit vier hotels / onderdelen te bestaan onder andere Koggala Beach, Long Beach, Beach Cabanas (?) Retreat. We krijgen de indruk dat het Cabanas gedeelte het beste is? 2. Welk gedeelte (Cabanas?) heeft minder last van vieze, muffe kamers, slechte badkamer)? Is men bereid een "upgrade" te geven? Alvast DANK!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken