Reviews over Kitulgala

Burgers bush in het echt! Heel leuk hotel(letje).

Mona,
    29-4-2012

Stel je voor: Je slaat vanaf de hoofdweg een bijna onvindbaar smal weggetje in en na 7 km (in 1/2 uur!) kom je bij het RRR. Boven aan de weg is alleen een entree, je gaat over een aflopend pad naar beneden en daar ligt een beeldig wit gebouw, oude koloniale stijl met roetjes ramen ed. in wat eruit ziet als een oerwoud, aan een rivier met watervallen. Twee kamers "boven" -waaronder de keuken/restaurant/lounge gelegen zijn, een bijzonder rivier zwembad en daarnaast nog een gebouw met de 2 andere kamers.

De kamers zijn ruim, compleet en brandschoon. De service top. We hadden logies/ontbijt geboekt en ondanks dat we geen diner geboekt hadden en laat aankwamen werd er nog een heerlijke curry geserveerd (dat is rijsttafel SL stijl). We waren er maar 1 nacht en gaan zeker nog eens terug voor meer. Prima alternatief voor een strandhotel om tot rust te komen!

bijzondere ervaring!

Desiree,
    13-11-2009

Blokhutjes midden in de jungle aan de rivier waar je kunt raften. Back to basics. Ideale accommodatie als je niks geeft om luxe.

De enige echte luxe in deze accommodatie is de gloeilamp en de ventilator.

De ramen, waar geen glas in zit, zijn uitgerust met ‘luiken’ gemaakt van gevlochten takken en bananen-/palmblad.

De details maken het helemaal leuk. Echt heel leuk om te zien. bijzondere ervaring

Geweldig en dicht bij de natuur!

Claudia Zunnebeld,
    21-7-2008

Voor 2 dagen zijn we hier geweest. Ontzettend leuk om hier een keer geweest te zijn. Het huisje is helemaal van hout en ligt gewoon direct aan een rivier, heel leuk om zo dicht bij de natuur te zijn. Het is eenvouding, maar op die plek heb je niet meer nodig. De bediening is erg aardig en behulpzaam. Zeker een aanrader!

Voor wie een keer in de jungle in een boomhut boven het is

Eldert en Nicole,
    12-4-2007

Voor wie een keer in de jungle in een boomhut boven het bruisende water wil slapen is dit een unieke ervaring. Veel srilankanen weten dit verblijf te vinden en de manager zal niet nalaten om je verblijft zo aangenaam mogelijk te maken. Verwacht geen 5 sterren hotel maar een bed in de open lucht(wel een dakje) Ga ook eens raften en kom langs de plaats waar de film River Kwai is opgenomen.

Een bijzondere ervaring, slapen in de boomhut

Eldert enNicole,
    10-12-2006

Een bijzondere ervaring, slapen in de boomhut. Een Eco-huisje gemaakt van hout en een soort leem. Geen ramen erin, aleen wat takken van de bomen en een balkonnetje met verder de snel stromende rivier onder je huisje.

De bediening was erg liefdevol. En dan het raftersavontuur op de rivier waar de film "The bridge of the River Kwai"

is gefilmd. Gewoon gaan, dus!!

Kitulgala scoort een 0 uit 10, op basis van 1 reviews