Kirinda

We hebben een aantal aanbieders voor Kirinda voor je op een rij gezet:

vakantie Kirinda

We hebben een aantal aanbieders voor Kirinda voor je op een rij gezet:

Reviews over Kirinda

Tophotel op schitterende locatie.

Bernard,
    2-1-2018

Schitterend hotel vlak naast het natuurpark, Topservice, heerlijk dineren. Dit was voor ons na vele jaren reizen één van de beste locaties en infrastructuur.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Droomlocatie aan zee op steenworp van Yala.

John,
    24-12-2017

Mooie locatie en luxe kamers met uitzicht op zee en duinen. Pauwen en wilde zwijnen lopen voor je balkon. Buiten eten met uitzicht op zee. Goed restaurant en zeer vriendelijk personeel. Loop door de duinen naar de zee en geniet van een drankje in een ligstoel aan het strand.

Gereisd met partner in december 2017

fantastisch

marga van meurs,
    5-9-2015

geweldig, mooie locatie en prachtig hotel!

heerlijk buiten gegeten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Schitterend hotel

jenny_dg,
    8-10-2014

Het is hotel is prachtig, de weg naar het hotel toe is echter een drama. Het eten is prima en de kamers zijn echt prachtig. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam, ze willen echt alles voor je doen. Wij vonden dit erg vervelend, als je 's avonds teruggaat naar je kamer willen ze de gordijnen dichtdoen, kussen opschudden, water naast je bed zetten enz. Wij vonden dit echt too much. Het strand is niet echt mooi, maar het zwembad daarentegen wel. De bedden zijn overheerlijk!

Gereisd met partner in september 2014