Hotel Tourmaline

Kleine hotelsWeer vandaag22°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Tourmaline voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tourmaline in het Nederlands

Exeptioneel goed hotel!

Johan S
13-8-2013

Hotel Tourmaline was een uitstekende keuze voor ons tweedaagse verblijf in Kandy. We werden zeer gastvrij ontvangen (met een kopje thee) en kregen op de kamer een fruitmandje en rond 18.30 uur ook nog eens een viertal bonbons aangeboden. Beide dagen werden flesjes bronwater op de kamer gezet. Vanuit de hotelkamer was een super-uitzicht over de omgeving van het hotel. Een heerlijk groot en diep zwembad (met goede handdoeken) zorgde voor de nodige ontspanning. Het restaurant serveert bijzonder goed Sri Lankaans eten. De chef maakt het zo pittig als je zelf wenst.

Voor het bezoek aan de stad kun je het best een taxi of een tuktuk bestellen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tourmaline in Kandy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tourmaline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.