Hotel Thilanka

35 reviews over Hotel Thilanka in het Nederlands

Prachtig gelegen hotel

Tineke
14-4-2016

Prachtig gelegen met hele mooie kamers en heerlijk eten, wel een hele wandeling naar het centrum via een stijle weg.

groot hotel met persoonlijke aanpak

Ine F. Huissen
31-1-2016

Snelle incheck, mooie kamer met alles erop en eraan, prima badkamer.Alles schoon en goed onderhouden. Veel oplaadpunten. Prima, grote bedden.

Het ligt tegen de heuvel aan met-grotendeels- schitterend uitzicht. Ruim restaurant met heel veel keus en een persoonlijk woord voor iedereen. Schoon zwembad met fantastisch uitzicht over Kandy. Op korte afstand kan je langs het Melkmeer lopen bijv. naar de tempel van de tand, of helemaal rond. Goede Ayurveda/wellness afdeling.Er is veel gedaan aan stroombesparing zonder te besparen op de lichtkwaliteit zelf. Goede betrouwbare reisdesk. Prima en snelle was service, iets prijzig maar alles komt keurig terug.

Prima uitgangspunt om mooie tochten te ondernemen en aan het eind van de middag te relaxen op balkon of bij het zwembad of tuin.

Hotel boven de stad, schitterend.

gjaltemahenknel
17-10-2014

Het hotel ligt boven op een heuvel, waar vandaan je een schitterend uitzicht hebt over de stad en het meer.

Kijk uit voor je spullen, de apen komen van alle kanten uit de bomen.

We hebben een aantal aanbieders voor Thilanka voor je op een rij gezet:

Heel mooi gelegen hotel, vlakbij de tempel van de Tooth. Lastig om bij het hotel te komen vanwege de steile weg daar naar toe. Maar je bent overigens ook zo midden in Kandy. De tuctucs kreunen als ze je tot bij de deur moeten brengen. Het is een mooi hotel, met fraai zwembad. Heel vriendelijk personeel. Redelijk mooie kamers (hangt af in welk gedeelte je terecht komt) en nette badruimte. Goede airco. TV met goede ontvangst. Sfeervol restaurantgedeelte en bar met mooi uitzicht. Gratis wifi in de lounge.

Erg mooi hotel

Steefje
15-8-2013

Mooi hotel dichtbij het meertje en het centrum van Kandy. Wijzijnhier twee nachten geweest.

Op loopafstand van de Tempel of the tooth (belangrijke tempel in Sri Lanka)

Wij hadden geluk met een kamer in het nieuwe gedeelte van het hotel. We kregen een erg luxe en nette kamer met bad en dubbele wasbak.

Personeel ook erg aardig en behulpzaam.

Het restaurant was ook goed, goed buffet en je kunt er leuk buiten eten.

Aangenaam

Ryckaert Darvin
20-7-2013

We hebben er 2 nachten verbleven tijdens onze rondreis met fox,

het was een aangenaam hotel met ligging in kandy op wandelafstand kom je recht in het centrum uit, bezoek daar zeker eens de markthal daar kan je alles goedkoop krijgen, ook kruiden en thee enzovoort, koop nooit dingen op de toeristische uitstapjes want daar betaal je altijd 5 maal de prijs voor hetzelfde product. De kamers waren mooi en heel gezellig. De wifi was er wel heel slecht maar dat is niet zo erg. En het eten was ook zeer goed en veel keuze en variatie.Ook de live muziek elke avond was zeer aangenaam en niet storend.

Fantastisch hotel in Kandy!

Leo en Ingrid Starrenburg
9-5-2013

Mooi hotel en prima ligging. Bezienswaardigheden op loopafstand. Hotel is niet alleen mooi maar ook heel sfeervol. Eten is heerlijk.

Mooi hotel met uitzicht over de stad Kandy.

Mooie kamer met balkon, met als attractie (of plaag) de vele apen.

Een uitstekend buffet, in het buitenrestaurant

Mooi en schoon zwembad

Prima hotel, met prachtig uitzicht over de stad. Mooi en schoon zwembad. Leuke bar en gezellig restaurantje. Hebben hier alleen ontbijt gehad. Meer dan genoeg keuze, alles goed bereid, zowel Europees als Sri Lankaans. Personeel is vriendelijk. Kamer is ruim, met balkon. Badkamer is wat verouderd, maar wordt grondig gepoetst. Na het bezoek van de schoonmakers ruikt alles naar Dettol. Op loopafstand van het centrum.

Goed hotel

Peter
5-7-2011

Hotel Thalinka is een goed hotel met een schitterend panorama

We hebben een aantal aanbieders voor Thilanka voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thilanka in Kandy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thilanka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.