Kleine hotelsWeer vandaag25°14°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor The Swiss Residence voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel The Swiss Residence in het Nederlands

Leuk hotel, lekkere keuken en vriendelijk personee

willem
1-8-2015

Leuk hotel dicht bij het centrum, lekker eten en in deze tijd belangrijk gratis wifi in het hele hotel (ook op de kamer). Ze zijn wel aan het verbouwen, er zijn oude kamers en nieuwe! De oude zijn echt oud....

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 28 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel.

Peter
8-7-2012

We zijn hier tijdens de rondreis 2 nachten geweest en hebben het fijn gehad hier.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

goed voor een nachtje

Michel
8-10-2011

Nuttig hotel voor bezoek aan Tempel van de Tand. Voordeel is dat hotel net even buiten de drukte ligt van het hectische Kandy. Wel behoorlijk klauteren met je koffertje naar boven. Kamers zijn eenvoudig maar voldoende. Ontbijt is karig en niet echt bijzonder.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vergane glorie

Familie Meul Zwijndrecht
23-8-2011

Slechste ontbijt dat we voorgeschoteld kregen in Sri Lanka. 's Nachts heel veel lawaai, door gasten die naar een trouwfeest geweest waren in het hotel. Kamers zijn redelijk. Ligging is goed, je kan te voet naar de stad. Terugkomen beter met een tuktuk omdat de weg steil is. Hotel is vergane glorie

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

prachtig uitzicht

w de jong
22-2-2011

Swiss residence is een mooi gelegen hotel met goede service en een mooi uitzicht

Gereisd Met partner in januari 2011

Zeker een aanrader!!

andy_hintzen
25-11-2010

De kamers zijn erg verzorgs en schoon. De bedden liggen goed en je hebt verschillende engelse filmkanalen. Het ontbijt en het avondeten is erg uitgebreid. Eten is helaas wel lauw maar dat is in bijna alle hotels in Sri Lanka. In dit hotel heb je een klein souvenirs, juwelier en een kleding winkeltje. Vanuit onze kamer hadden we een erg mooi uitzicht op Kandy. Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in november 2010

Leuk maar niet voor lang

ton
13-11-2010

Prima hotel, voordeel is dat het in het centrum van Kandy ligt. Qua uitzicht kan je het treffen (uitzicht Boedha) maar ook totaal niet (uitzicht daken). Zag net in een beoordeling het gehannes met bonnetjes, dat viel reuze mee, je moet altijd om bonnetjes vragen met PAID erop!!. Anders heb je kans dat je bij het uitchecken de rekening gepresenteerd krijgt. En dat vragen om fooien, bij het serveren heb je dat niet maar als je je bonnetje krijgt van het drinken (want buffet is inbegrepen) dan kan wat fooi geen kwaad (20-50 rupee is 12-30 eurocent) toch.. Eten is goed service is ook oké. Sanitair is redelijk voor Sri-lankaanse begrippen.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 31 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Matig hotel

Jaap
9-2-2010

Dit is een matig hotel, maar wel met een ligging vlak bij het centrum. Vooral het dinerbuffet valt erg tegen. De service is er matig, een drankje bestellen kost veel tijd en er is een enorm gehannis met handmatig uitgeschreven bonnen die moeten worden getekend, met hierdoor dubbele bonnen, verkeerde bestellingen op de rekening enz. Personeel is niet erg snugger en vraagt soms om een fooi.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, maar erg lawaaiierig

Meintje
10-1-2009

Hotel The Swiss Residence ligt op een heuvel, waardoor het voor mensen die slecht ter been zijn moeilijk te bereiken is. Overigens zijn er dan wel taxibusjes. Het uitzicht over de stad is fantastisch. Alleen die blaffende honden elke nacht... Daar word je gek van. Bar is klein, maar er gezellig. Lekkere cocktails.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

prachtig hotel

Jan en joanne Boogert
8-10-2008

prachtig hotel we hebben er 4 nachten geslapen. lekker eten. lieve mensen goeie service. echt een aanrader. zijn erg behulpzaam. lekker zwembad om af tekoelen. als je kandy zelf in wilt winkels bekijken ofzo. dan wel de toek toek nemen. lopen is niet er handig. maar echt aan aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Swiss Residence in Kandy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Swiss Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.