Hotel The Fair Heavens

Hotel The Fair Heavens

8.4Fantastisch

Sri Lanka, Sri Lanka, Kandy

Op vakantie geweest naar The Fair Heavens?

8.4Fantastisch

5 reviews over Hotel The Fair Heavens

• 8Henny en Ton Luijcx16-03-2009

Eenvoudig maar schitterend gelegen.

Onder Nederlands management biedt dit guesthouse een gastvrije ontvangst. Het is aan de rivier Mehaweli gelegen. De 5 kamers zijn zeer ruim, schoon en met een ruime badkamer. De kwaliteit is sinds ons eerste bezoek duidelijk verbeterd.

Gereisd met partner in maart 2009

• 8Marlies16-05-2008

Een gezellig guesthouse waar je super gastvrij ontvangen wordt door eigenares Jessica. Fijne ligging, net uit het centrum en aan de rivier. Lekker grote koele kamers. Alles is mogelijk. Trips en excursies worden voor je geregeld. Er zijn 2 huis tuk tuks die je in no time naar de stad brengen. Naast het guesthouse is een ayurvedisch centrum waar je heerlijke massages kunt krijgen. Een aanrader!

Gereisd met familie in december 2007

• 8Erik & Sandya de Ruijter19-03-2008

Voor een guesthouse echt goed. Grote kamers, keurig gerenoveerd met o.a. mooi betegelde vloer en grote bedden, ruime badkamer met warm/koud douche, echt perfect. Eten moet halve dag vantevoren besteld worden maar dat is normaal bij guesthouses, naar keuze gezellig samen met andere NL gasten en de eigenares eten of apart. Ligt aan de rand van de stad, maar goede bus/tuktuk verbindingen naar centrum.

Alleen gereisd in maart 2008

• 9joopengerrybrons25-08-2007

Jessica, de gastvrouw van dit hotel, heeft onze rondreis samengesteld en natuurlijk wilden we ook bij hun een paar nachten doorbrengen. Goede plek met een stel fantastische mensen die altijd voor je klaar staan. Wij vinden het meer een pension dan een hotel omdat het niet zo groot is (5 kamers). De persoonlijke benadering vonden wij heel prettig, een warme plek met een stel warme mensen.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9Corine en Johan07-08-2007

Een heel leuk klein hotel (momenteel 5 kamers), mooi gelegen aan de rivier met uitzicht op een stukje Kandy. Sinds kort overgenomen door een Nederlands/Sri Lankaans echtpaar die het hotel mooi hebben opgeknapt. De familiekamer die wij hadden was prachtig en kwam uit op het terras. Er was een mooie tuin bij met gezellige zitjes.

Gereisd met familie in augustus 2007

Hotel The Fair Heavens info