Hotel Suisse

43 reviews over Hotel Suisse in het Nederlands

Sfeervolle oude glorie

danielleinholland,
5-2-2017

Dit vonden wij het beste hotel van onze rondreis door Sri Lanka. Het restaurant bevindt zich in een prachtige ruimte. Hoge plafonds, sierlijke gordijnen, fijne stoelen, heel chique allemaal. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. Vooral ook persoonlijk in het restaurant, heel leuk. De kwaliteit van het eten is goed. Alles wordt netjes aangevuld en de presentatie is geweldig. Gezellige live muziek tijdens het diner. De kamer is ruim en heeft dezelfde chique sfeer. Prima bedden, schone badkamer. Het ligt niet midden in het centrum van Kandy maar dat vonden wij juist een voordeel.

Zeer mooi koloniaal hotel!

M. van Dijk
1-8-2016

We zijn 2 nachten in dit hotel geweest tijdens onze rondreis door Sri Lanka met NRV Reizen. Hotel ziet er echt geweldig uit, hele mooie koloniale uitstraling. Onze kamer was erg groot en zeer netjes. Eten, zowel ontbijt als diner waren super.

Personeel erg vriendelijk, behulpzaam en geïnteresseerd.

Enige nadeel was dat de schoonmaak ploeg 's ochtends om 7 uur al druk doende was op de gang en daarbij luid met elkaar spraken.

Verder niks aan te merken, prima lokatie, prima service, prima eten............prima hotel!

Koliniaal hotel nabij centrum

Martin Ottens
18-6-2016

Hotel in koloniale stijl. Wij hadden een kamer op de 4e verdieping met mooi uitzicht op het meer. Kamer was wat gedateerd maar wel netjes. Waterdruk in de douche was niet optimaal. Uitgebreid buffet en elke avond live muziek in de grote dinnerzaal.

kiki
27-8-2015

Suisse is een hotel uit de koloniale tijd. De grote kamer met hoge plafonds is ingericht met prachtige zware houten meubelen. We hadden kamer met balkon en uitzicht op het meer. Mooie bar, goed zwembad, bijzonder hulpvaardig personeel. Goed gelegen: je loopt zo naar het centrum.

Niet voor lang verblijf

Snippert
23-8-2015

Wij zijn in dit hotel geweest op onze rondreis door Sri Lanka. Het aanblik van het hotel is mooi. Echt de koloniale stijl. De entree en ontvangst in het hotel is prima. De kamer is erg verouderd. Badkamer zit vol schimmel en de douchegordijn valt van ellende uit elkaar. Normaal vind ik alles wel prima in een hotel maar deze kamer sloeg wel alles..

Mocht je naar dit hotel gaan vraag dan om een kamer op de 1e of 3e verdieping. Op de 2e verdieping zijn de bar en restaurant gelegen. Midden tussen de kamers. Er worden veel bruiloften georganiseerd daar dus je doet geen oog dicht s'nachts. Ontbijt begint al om 06:30 uur en er zijn altijd mensen die vinden dat ze moeten stampen op de gang. Erg jammer.

Het eten is daarintegen wel erg goed en lekker. Elke avond is er live muziek en er wordt voor iedereen apart iets bereid.

Hotel Suisse is een hotel midden in de drukke (enigszins vieze) stad Kandy. Het hotel ziet er van binnen keurig netjes uit, en er is een erg uitgebreid buffet. Gratis WiFi is vrijwel overal, en alle kamers zijn voorzien van airco. Van buiten ziet het hotel er echter smerig en vervallen uit, en het zwembad is alles behalve hygienisch. Daarnaast worden er naar onze observatie regelmatig feesten gehouden, zoals huwelijken, waarbij de kans bestaat dat er zomaar een buffet voor je deur wordt opgebouwd, hier waren wij niet over te spreken. Na dit te hebben aangekaart werd ons een upgrade aangeboden naar een luxere kamer, dit hebben wij toen niet gedaan omdat dit niet meer de moeite was voor een nacht. Toen hebben ze ons wat fruitschalen gebracht. Ze doen dus wel hun best om je verblijf prettig te maken.

Vergane glorie

Michel
30-1-2015

Op zich een mooi koloniaal gebouw maar slecht onderhouden. Onze zeer eenvoudige kamer lag vlakbij de zaal waar elke dag wel een trouwfeest werd georganiseerd. Muzikanten beginnen steevast rond zeven uur in de ochtend in de gang al te oefenen. Daarnaast nam men niet zo nauw met de hygiëne rond het eten. Het stikt er van de fruitvliegjes en andere insecten. veel eten is niet afgedekt. Dit was niet at te best allemaal.

mooi koloniaal hotel

niki
6-9-2014

Zeer mooi hotel, prachtige openbare ruimtes, zeer lekker eten, slaatje naar wens bereid. Kamer was wat gedateerd voor zo'n hotel. Ligging bij meer en zicht fantastisch. Personeel vriendelijk. Een aanrader

Perfecte ligging

nancy jansen
19-8-2014

Statig koloniaal hotel. De ligging in Kandy is perfect, direct aan het meer en op loopafstand van de Tempel van de tand. Het personeel is super aardig en gastvrij. De kamers zijn een beetje somber en het zwmbad is een beetje verouderd. Verder elke avond live muziek tijdens het eten (buffetvorm). Qua eten genoeg keuze en veel show cooking, voor 1200 roepies (ongeveer 7 euro) .

Goed en schoon hotel!

Michje
28-7-2014

Mooi hotel gelegen in Kandy.

Het personeel is ontzettend vriendelijk.

Het eten was erg goed, veel keuze en elke avond show cooking.

Kamers zijn erg schoon en ruim.

Zeker een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Suisse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suisse in Kandy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.