Koloniaal hotel tegenover ingang van tempel

Review geschreven door Anne

Koloniaal hotel tegenover ingang van tempel

Anne
22-2-2011

De koloniale sfeer van dit hotel straalt van alles af. De ruime lobby, de oud Engelse bar, tot en met een oude houten lift.

Gelegen direct an het meer van Kandy en alles op korte loopafstand (markt, winkels, tempel). Vanaf de kamers aan de Oostkant kijk je op de tempel van de tand en ondanks dat het hotel aan een drukke straat ligt, heb je 's nachts op de kamers geen last van straatlawaai.

Ruime kamer met sfeervolle houten meubels, goed werkende (stille) airco.

De eetzaal is heel ongezellig en roemoerig en het eten is matig van kwaliteit. Zelfs vruchtensappen (die overal in Sri Lanka goed smaken) zijn hier waterig.

Tegenover het hotel is wel een Pizzahut, waar je goed kunt eten!

Er is ook een mooi zwembad, alleen 4 ligstoelen.

Gratis Wi-Fi (goedwerkend) in de lobby.