Hotel Hill Top

• Jacuzzi
  • Sauna

13 reviews over Hotel Hill Top

• 8Anneke12-08-2017

Groot hotel met mooi uitzicht

Beste hotel waar wij in Sri Lanka zijn geweest. Goede service, mooie loungeruimte met uitzicht over de stad, goed restaurant. Inderdaad, zoals hieronder vermeld, weinig ligbedden bij het zwembad en anderen klaagden ook over het lawaai van buiten. Persoonlijk geen last van gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Nelly S.26-03-2017

Mooi hotel boven op een berg.

Mooi hotel boven op een berg. Uit uitzicht over Kandy is erg mooi, vooral 's avonds. De kamer is mooi met een goede badkamer. WiFi is alleen in de openbare ruimtes, heel soms ook even op de kamer. Er is vrij veel geluidsoverlast van de stad. Zelf hebben we daar weinig last van gehad. Het ontbijt en buffet ' avonds is erg goed verzorgt. Vriendelijke en goede bediening. Ook hier weer, net als veel andere hotels in Sri Lanka, veel te weinig ligbedden bij het zwembad.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 7Doekes07-02-2016

Mooi hotel pracht uitzicht maa ga nooit meer heen

Bij aankomst mooi hotel op de berg. Simpel gezegd alles is goed uitzocht personeel. Alleen het waaide overal behoorlijk en de herrie uit de stad en van de trein was enorm. Sochtends om half 5 begon de tempel verderop de muziek aan te zetten. Klaar nachtrust. Het hele hotel is behoorlijk gehorig helaas

Gereisd met partner in januari 2016

• 7Familie Hameete15-08-2015

druk en rommelig hotel

Wanneer je voor een paar nachten gaat is dit te doen, ligt bovenop heuvel waardoor mooi uitzicht op de stad. Eten matig, veel herrie vanuit de stad dit is begrijpelijk, maar ook op de gangen s morgens vroeg w.s. door werkzaamheden. Personeel zeer vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8H. Wiegmans21-03-2014

Leuk hotel maar wel druk

Drie nachten verbleven ik het Hilltop. De kamers waren conform de Sri Lankaanse normen voor een toeristenklasse hotel en dat betekent dat er altijd iets niet in orde is. Wifi is op dit moment gratis. Ik kon er zelfs mee werken op mijn kamer. Het zwembad is prima. De ligging is mooi omdat je vanaf de hoogte Kandy overziet. Het hotel is wel druk. Je hoort het lawaai uit Kandy opstijgen (op de kamers valt het overigens reuze mee) en verder worden er met busladingen mensen aan- en afgevoerd. Het restaurant kan je daarom beter een eetzaal noemen. Grote lange tafels voor groepen die soms luidruchtig zijn en meedeinen op de live muziek. De laatste avond moesten wij vluchten naar de bar. De live muziek hebben wij als hinderlijk ervaren. De heren en dames ontvangen graag een tip of willen een CD verkopen, blijven daarom te lang aan je tafel staan waardoor enige conversatie niet mogelijk is. De laatste (derde) avond overlast heb ik de groep weggestuurd van onze tafel.

Gereisd met partner in maart 2014

• 8nance04-10-2013

Prima locatie

3 nachten verbleven ivm rondreis. prima hotel, grote schone kamers, goede warme douche en eten in buffetvorm. elke avond muziek tijdens diner. opzich leuk maar niet als ze aan je tafel komen staan en omdat je geen fooi geeft nog een keer een nummer gaan zingen/spelen. zwembad word netjes verzorgd. personeel doet erg zijn best en is vriendelijk. wifi alleen verkrijgbaar via een dialog kaart, te koop bij de receptie tegen een kleine vergoeding. geeft goede verbinding.

Gereisd met partner in januari 2013

• 6Bert23-04-2013

Mooi uitzicht, maar stadslawaai duidelijk hoorbaar

Het hotel kijkt aan de ene kant uit over de stad, met o.a. het nabij gelegen station van Kandy. Je hoort dus regelmatig treinen toeteren.

Het hotel biedt betaald internet aan (via wifi). Echter niemand kreeg het voor elkaar om te internetten! Zelfs de hulp van de receptie mocht niet baten.

Het eten was lekker, ruime keus en ook pittige Srilankaanse gerechten. Bij het eten traden elke avond andere bandjes op, geen Sri Lankaanse muziek gehoord, wel "Gunatanamera", "Country roads"e.a.

Mooi zwembad, maar water was redelijk koud (voor Sri Lankaanse begrippen).

Gereisd met partner in maart 2013

• 8linda en frits22-08-2012

prima hotel

Het hotel licht op een berg midden in kandy. Beneden aan de berg is het erg druk maar zo dra je boven bent is het heerlijk rustig. Het uitzicht is mooi, het zwembad is prima en het eten is ook heerlijk en erg veel keuze en gezellige live muziek. De kamers zijn prima en schoon. De service is goed dus kortom een prima hotel in een prima omgeving waar veel te doen is.

Gereisd met partner in april 2012

• 8dwaallicht11-03-2012

Het beste hotel van onze rondreis.

Het hotel ligt hoog en mooi, het uitzicht is (ook uit de kamers) erg goed. Schone ruime kamers met een balkon, ruime badkamer, grote schone bedden, en erg goed eten. Keuze uit curry-buffet en "westers" eten. Een lekker verfrissend, schoon zwembad. Bediening is professioneel en attent. We hebben hier drie nachten prettig verbleven. Voordeel was dat het hotel in Kandy zeer bekend is. Als je tegen een "TukTuk"driver de naam van het hotel noemt ,weet hij meteen waarheen. Makkelijk !

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 10Kim16-09-2011

Leuk hotel

Mooi uitzicht vanuit het hotel, en mooie kamers! We waren hier met volle maan en dan is de tempel van de tand open om te bekijken (wel super druk) leuk om een keer mee te maken! Verder is er veel te doen in de omgeving! Als je Kandy zelf in gaat, of naar de markt, pas dan op voor de mensen die tegen je zeggen dat er ergens een goedkopere aanbieding hebben, ga dan niet mee. Of als ze zeggen dat ze in het hotel werken waar je verblijft, en ze bieden aan je spullen te dragen, doe dit NIET! En een flinke klim naar het hotel omhoog, maar verder prima

Gereisd met vrienden in juli 2007

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Op het terreinTuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages