Reviews over Kandy

Heerlijk verblijf! Jammer dat het maar 1 nacht was

Chantal,
    19-8-2018

Heerlijk hotel, mooie kamers met uitzicht op de tuin en rivier. Mooi zwembad. Heerlijk eten in het restaurant!!!

Mooi hotel in een natuurlijke omgeving

John,
    24-12-2017

Mooie kamers met openslaande deuren naar grasveld en bloementuin. Restaurant van het hotel is direct gelegen aan een meertje. Ijsvogeltjes, wouwen, parkieten, arenden etc. op het terrein. Goede service en schoon.

Goede wandelmogelijkheden in de directe omgeving. Prima eten in het restaurant.

Groot hotel met mooi uitzicht

Anneke,
    12-8-2017

Beste hotel waar wij in Sri Lanka zijn geweest. Goede service, mooie loungeruimte met uitzicht over de stad, goed restaurant. Inderdaad, zoals hieronder vermeld, weinig ligbedden bij het zwembad en anderen klaagden ook over het lawaai van buiten. Persoonlijk geen last van gehad.

Geweldig hotel, fantastich eten en lieve mensen.

Yvonne Meijers,
    22-7-2017

in een woord top. Alleen al,de geur als je binnenkomt. De gastvrijheid. Het eten is een feestje.,etc etc.

mooi uitzicht

ejan,
    1-7-2017

mooi uitzicht, ruime kamers, geen zwembad

Kandy scoort een 8 uit 10, op basis van 55 reviews