Sorteren

Reviews over Kandy

Drukke stad met mooie groene plekken

Anneke
    16-8-2017

Het Udawattakele Rain Forest is echt een aanrader; een stukje regenwoud midden in de stad. Het meer is ook mooi. Verder veel druk verkeer. De Tempel van de Tand hebben we zelf niet bezocht (een beetje tempelmoe want we hadden al een behoorlijke rondreis achter de rug) maar we hebben gehoord dat je lang in de rij moest staan om de tand van Boeddha te zien.

We hebben ook een taxi genomen naar het Pinnawala olifantenweeshuis, ongeveer 5 kwartier rijden. Echt een aanrader; prachtig om de olifanten te zien baden in de rivier.

leuk stadje maar niet erg interessant

ejan
    1-7-2017
    mooi meer, mooie tempel maar verder weinig interessant: goede uitvalsbasis voor uitstappen in de buurt

belevenissenstad waar je niet uitgekeken raakt

Ine F. Huissen
    31-1-2016
    Er kan uit een grote verscheidenheid van trips gekozen worden: Perideniya, de botanische tuin waar je rustig een dagje voor uit kan trekken, lopend naar het centrum waar je de bazaar, de nieuwe shopping mall met overal leuke, gezellige en uitdagende eettentjes vindt, de tempel v.d. tand, warcemetry, een wandeling door Udewattekelle, rondje om het melkmeer met evt. boottochtje naar het eiland; 's avonds naar de Kandy dancers, een dagje naar de Victoria dam, het Kandy View Point (Arthurs seat) met schitterend uitzicht en verschillende oude tempels rond de stad gelegen zijn zeker de moeite waard. Neem een dag een tuktuk en leef je uit.

Kandy is de moeite waard.

Jeannette
    2-12-2015
    Leuke stad. Genoeg te doen en vriendelijke mensen. Raften kan in de buurt.
Kandy scoort een 8,1 uit 10, op basis van 54 reviews