Hotel The Sands

Laatste review

Ja is goed

Hoogvliet,
25-6-2016

Ligging is goed direct aan strand, schoon vriendelijk personeel , vind het land persoonlijk niet aan te raden met kleine kinderen tenzij je alleen voor het zonnen gaat.Wij hebben genoten van onze vakantie en de excursies.

Kenmerken

25-6-2016

Perfect hotel

A. van Loon
6-6-2014

Heel goed hotel dicht bij het strand gelegen. Eten was super en zeer gevarieerd. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Vooral 'beachboy' Lucky was zeer behulpzaam. De kamer werd iedere dag goed schoongemaakt.

Geweldige vakantie gehad

Anja van de Ven
3-6-2014

Het hotel is erg goed. Wij hadden een cabana kamer, die lekker groot was, zeezicht had, goede airco en fijne bedden. Het personeel doet alle moeite voor je en is erg lief. Eten is voortreffelijk en de koks doen alle moeite om het je naar de zin te maken. Als je iets wilt ondernemen kan ik beachboy Lucky aanbevelen. Hij regelt alles, je voelt je beschermt en hij weet veel. Buiten het hotel links op 50 meter afstand zit kleermaker Chami, die alles maakt van foto op maat en klaar in 1 dag. Hij is een goede vakman. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad mede dankzij Lucky.

Mooie omgeving

Bart
7-1-2014

Echte Aziatische gastvrijheid zie je hier in het hotel. Op dag 5 brak ik tijdens een 2 daagse excursie mijn pols op 2 plekken. Na een nacht in het ziekenhuis kwam ik terug in het hotel. Werkelijk het was een warm ontvangst. Wat vonden ze het vervelend voor mij. En ze hebben er alles aan gedaan om de resterende tijd van onze vakantie het mij en mijn partner naar de zin te maken. Wij zijn de kwaliteit van Riu gewend als je dit gewend bent is elk ander hotel al gauw wat minder. Dit hotel is wat betreft ligging en rust perfect. Animatie is er bijna niet. Laat u niet misleiden door de informatie van de touroperator. Het is geen nieuw hotel. Het hotel is geheel gerenoveerd in 2012. Dit is ook wel duidelijk zichtbaar. Wat jammer is dat er te weinig ligbedden zijn nadat er gasten aanwezig zijn. Het hotel ziet er goed uit, de kamers worden erg goed schoongemaakt en het personeel was werkelijk fantastisch.

Prima hotel

Aafko
21-11-2013

De Sands is een niet zo groot hotel. Dat geeft al snel het gevoel van thuis zijn. Een nadeel van een klein hotel is dat ze maar 1 buffetrestaurant hebben.

Het eten daar was prima, maar als je zo als wij drie weken in het hotel bent, is er sprake van steeds weer het zelfde eten.

Personeel was vriendelijk behulpzaam.

De all incluisief formule, anders dan wij gewend zijn vanuit bv Mexico.

Je moet voor alles wat je nuttig een handtekening zetten. Wijn zat niet in de formule, maar dat was bekend, maar een colaatje light moest je ook zelf betalen.

We hebben een aantal aanbieders voor The Sands voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Sands in Kalutara e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Sands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.