Hotel Hibiscus

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°26°
Hotel Hibiscus
7,7

26 reviews over Hotel Hibiscus in het Nederlands

Het ging erdoor naargelang het land

Jochen
9-2-2014

Wij zijn eind juni geweest , naargelang het land vond ik het nog deftig. Kamer altijd proper, bed versierd met bloemen. paar keer insecten gehad op kamer , wat wel eens kan gebeuren daar. het hotel ligt bal in de arme buurt , groot verschil binnen en buiten.. , Opletten voor de beachboys, oplichters , en kinderdiefjes. weinig variatie in eten , er was heel weinig toerisme , waardoor er ook weinig eten was . Het internet is er nog bijbetalen en dan moet je al geluk hebben dat je erop geraakt. zit ook vol van de muggen aan de receptie door de vijvers daar. verder vriendelijk personeel , behulpzaam. Full body massage in het hotel koste omgerekend zo'n €6 voor 1uur! aanrader voor iedere dag !

Gereisd Met partner in juni 2013

Smerig, vervallen, overal beestjes, schimmel

Rondreis door Sri Lanka
24-9-2013

Wij kregen een "deluxe" kamer hier, die totaal, maar dan ook totaal niet leek op de kamers op de websites. Het was een smerige bende, toilet trekt niet goed door, overal beestjes, airco werkt niet goed, stoffig, muf, schimmel in de badkamer, kapotte tegels enzovoorts.

Na klachten kregen we uiteindelijk een andere kamer te zien die minstens even goor was en die gescheiden bedden had.

Ontbijt: veel lege bakken, vergeven van de vliegen en veelal een smakeloze brij. Niet wat je mag verwachten.

Een pluspunt is het bedienend personeel, dat zijn best doet. Dat kan echter de grove tekortkomingen niet wegnemen.

Gereisd Met partner in januari 2013

Al vele jaren ons tweede thuis

Pieter en Regiena Visser
11-4-2012

Mijn man en ik zijn in maart 2012 nog 2 weken in Hibiscus geweest en voor ons is het net als thuiskomen. Elke keer worden we met open armen ontvangen en in de watten gelegd. het klopt dat de badkamer er niet zo schoon uit ziet maar dat heeft ook te maken met het vochtige klimaat. Elke dag worden beddegoed en handdoeken verschoond en de kamers schoon gemaakt. Kleine Hibiscusbloemetjes worden 2 maal daags op het bed gelegd. Mijn man was jarig tijdens ons verblijf en onze tafel werd door het personeel versierd. Kamal, de vroegere beachboy is nu vaste chauffeur van het hotel en nog steeds erg aardig. Ook zijn er andere managers waardoor de sfeer voor het personeel erg verbeterd is. Het is geen luxe hotel maar het is dan ook Sri Lanka en dat kun je niet vergelijken met de luxe die wij gewend zijn.Voor ons is Hibiscus goed genoeg, we kennen er veel mensen en helpen de bevolking waar we kunnen.

Gereisd Met partner in maart 2012

Rustig, kleinschalig,wat verouderd hotel,

Maria
1-1-2012

De Villa - kamers zijn ruim,liggen prachtig en hebben een groot balkon met zeezicht. De badkamer is half open met een buitendouche onder de sterrenhemel. Wel is alles wat verouderd :roest, kapotte kozijnen etc. Jammer dat er geen terras of bar bij het strand is met zeezicht. De plek voor de ligstoelen bij het strand doet wat onverzorgd en rommelig aan, niet echt gezellig, ook door het hek. Service is goed, wij aten in het restaurant à la carte ipv het buffet, goed verzorgd, dat is een aanrader als je geen halfpension hebt geboekt.

Gereisd Met partner in december 2011

Mooi hotel rustig gelegen

Annemieke Slingerland
27-7-2011

Mooi en vriendelijk hotel. Eten was erg lekker. Bediening erg aardig. Hotelkamers waren schoon. Zwembad was schoon met een mooie ligweide eromheen. Het strand was met een hek af gezet ivm verkopers. Strand zelf was bij ons bezoek bezaaid met takken en niet lekker om te gaan liggen. Af en toe was er sávonds vermaak in het hotel. De plaats ligt redelijk centraal om als uitgaans punt te dienen naar meerdere bezienswaardigheden. Alles zelf heel goed te regelen of via de receptie. Kortom een zeer goed hotel om vanuit hier zelf dingen te ondernemen.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed voor een 3-sterren hotel.

Paul en Carla Hendrikx
18-3-2011

Is zijn 3-sterren waard. Vooral het eten vonden we erg goed. Kamers zijn prima, sanitair in onze kamer was verouderd en kon wat schoner. Maar toen we klaagden over de douchkop waar maar een klein straaltje water uit kwam, kregen we meteen een nieuwe. Ligging is prima als je geen behoefte hebt om 's-avonds nog wat rond te lopen, want rondom is niet veel te doen en donker (maart). Maak vooral trips met met Silva Tours (zie zijn tuktuk)en Geethanga. Deze laatste heeft buiten een tuktuk ook een "winkeltje"met snel internet en woont bij de uitgang van het hotel rechtsaf het tweede huisje. Laat vooral kleding en andere spulletjes bij hem achter. Hij zorgt dat het terecht komt bij arme mensen.

Gereisd Met partner in februari 2011

Rust

Daniel en Marga
31-3-2010

Na een weekje Seashells in Negombo,op weg naar ons volgende hotel"Hibiscus" Prachtige receptie(hebben ze dat allemaal soms?)Vroegen om een kamer op de begane grond,dit ging niet lukken,kregen een piepklein kamertje,zonder uitzicht.Beetje teleurgesteld toch maar begonnen met uitpakken maar halverwege dacht ik :"nee,dit wil ik niet"En ja hoor,na een beetje aandringen was er ineens wel een kamer op de begane grond,fijne kamer,goede airco,geweldig!Ook deze keer werd onze kamer goed schoongemaakt,elke dag schone lakens en handdoeken.Prachtige rustige tuin,eten was goed,kortom,weer een fantastische week(Zijn wij soms gauw tevreden?)Buiten het hotel is niets te doen,in het hotel elke dag live muziek en met Valentinesdag een bbq rond het zwembad.Hou je van rust,dan kunnen wij je dit hotel aanbevelen.

Gereisd Met partner in februari 2010
2008

Prima hotel, kleinschalig, veel privacy in de tuin, vooral

arendvoskuijl
11-2-2008

Prima hotel, kleinschalig, veel privacy in de tuin, vooral geschikt voor ouderen en rustzoekers.

Gereisd Met partner in januari 2008

Kritisch als wij zijn: prettig, kleinschalig hotel, met op

Voskuijl, Arend
11-2-2008

Kritisch als wij zijn: prettig, kleinschalig hotel, met veel privacy op de twee zonweiden, eenvoudig maar goed onderhouden, het eten in buffetvorm prima, afwisselend en uitstekende service. Ideaal voor wie rust zoekt en graag in de tuin een boekje leest. Zeker voor het geld een heel goede keuze. Zorg wel dat je niet boven de bar komt, dat zijn 5 mindere kamers. Niets dan lof.

Gereisd Met partner in Mon Feb 11 2008 17:32:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Ben daar met mijn hele gezin geweest, om de biologische te

Theo de Vos
24-12-2007

Ben daar met mijn hele gezin geweest, om de biologische moeder van onze jongste dochter te bezoeken. Heerlijke twee weken gehad. Buitengewoon vriendelijk personeel, keurige kamers, lekker eten, een prettig strandje, geen last gehad van zgn. beachboys, terwijl we toch echt drie prachtige dochters (waarvan twee blond/blank!) bij ons hadden. Als we het over een supervakantie hebben, valt regelmatig Sri Lanka met het Hibiscushotel.

Gereisd Familie in december 2007

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hibiscus in Kalutara e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hibiscus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.