Reviews over Kalutara e.o.

Geweldige ervaring

Ilona
    21-3-2018

In Januari zijn wij 12 dagen naar dit hotel geweest met een groep van 8 personen. Kort samen gevat : een geweldige vakantie , personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Eten was prima te doen. Strand was prima zo nu en dan een rode vlag maar regelmatig kunnen zwemmen in de zee. Buiten het hotel zitten wat restaurantjes en wat winkeltjes. Als je iets verder het dorp in gaat is er een tempel te zien ' erg leuk om te bekijken'. Wij kregen hier een rondleiding van lokale bevolking.

Heerlijk hotel om oa uit te rusten na een rondreis

Fransje
    15-1-2018

Zijn hier 4 nachten geweest na de rondreis het beste van Sri Lanka. Vriendelijk personeel warm onthaal , als er iets was werd het meteen opgelost ,mooie schone kamer goede bedden. Heerlijk eten, hebben hier oudjaar gevierd, ongelofelijk wat een buffet er buiten was gemaakt zoveel keuze en heerlijk. Direct buiten het hotel links zijn wat winkeltjes waar je leuke dingen kan kopen....dit hotel is zeker een aanrader.

Prima hotel met vriendelijke medewerkers!

Anouk
    14-9-2017

-Goed ontbijt

-Groot zwembad waarbij watertemperatuur prima is! En een bar in het water

erg vriendelijk personeel

wij hadden geen all in, maar aten af en toe wel op het resort. Cabana restaurant is erg goed. Genoeg vegetarisch eten!

rechts op het strand van royal palms beach resort zit 'rheina tours'. Een vriendelijke man met een eigen restaurant die je naar de mooiste plekjes van sri lanka brengt!!

2x per dag schone handdoeken

schone en ruime kamers

Schoon en mooi hotel.

Lydia jonker
    18-3-2017

Het eten is allemaal goed verzorgd kamers netjes alleen badkamer is minder.een mooi zwembad genoeg ligstoelen.

Een echte aanrader!!

A
    18-3-2017

Tangerine beach is en mooi hotel. Wij hadden een de luxe kamer met zeezicht. Goede wifi, airco en ventilator, lege minibar en douchen in bad. Verder zeer complete grote en schone kamer met leuk balkon. Elke middag rond 17.00 uur werd er geklopt en gevraagd of je nog wat nodig had. Prima service. Wij hadden half pension. Eten was goed en gevarieerd. Het buffet werd doorlopend aangevuld en er speelde een gezellig bandje tijdens het diner. 'S avonds ook live muziek of DJ in de lobby. Groot zwembad en tuin met veel ligbedden. Matrasjes en handdoeken werden gebracht zodra je een plekje had uitgezocht. We hebben niet in zee gezwommen omdat de rode vlag wapperde.

Kalutara e.o. scoort een 7,4 uit 10, op basis van 28 reviews