Hotel Citrus Hikkaduwa

8 reviews over Hotel Citrus Hikkaduwa in het Nederlands

Vreselijk

leonie
21-9-2018

Vreselijk hotel. Slechte kamers.

Er worden hier regelmatig feesten gehouden(voor Sri Lankanen) die helemaal uit de hand lopen.

Zeer harde muziek, dronken en kotsende mensen. Niemand die er wat van zegt en er wat aan doet. De toeristen/gasten waar je het van moet hebben worden hier de dupe van.

Zeer goed hotel, mooie afsluiter van de reis!

Robert Spiering
16-10-2015

Onlangs 4 nachten in hotel Citrus verbleven. We zijn erg kritisch, zeker na alle negatieve reacties, maar we kunnen niet anders zegen dan dat het hotel geweldig was. Heel erg goed eten, zowel tijdens ontbijt, lunch als in de avond. Vers eten, veel keus, betaalbaar. Erg vriendelijk personeel, goede service, mooie en vooral schone kamer en perfecte ligging (direct aan de zee).

Prima hotel, goede service. Absoluut goed.

Kwekkeboom
4-8-2015

Las veel negatieve reacties m.b.t. dit hotel. Het schijnt dat in 2014/2015 er een opknapbeurt is uitgevoerd.

De negatieve reacties die ik heb gelezen herken ik beslist niet.

Eten was top, veel keuze, dagelijks zeer afwisselend.

Prima service, schone kamer op derde verdieping.

Dit nooit meer

Enny Smit - de Wolf
15-9-2014

Hotel Citrus: oud hotel, smerige badkamers. De 1ste kamer was klein en de douche/gordijn, tegels zaten vol schimmel en wat al niet meer. Achter het toilet heel vies. Tweede kamer idem dito smerig. achter het toilet één bruine vieze massa.Lade kledingkast zat vol bruin water, ook in en onder de kast. Gele randen rond toilet, vloertegels. Zwarte schimmel op muren, raamkozijn, douchegordijn. Derde kamer idem dito. Het matras bleek te stinken en zwart beschimmeld, zie foto. Upgrade 'super de luxe kamer' 20,- dollar p. nacht. Hygiene en schoonmaak idem dito andere kamers urinegeur. Citrushotel in Hikkaduwa is absoluut geen upgrade waardig hotel. Tegen bijbetaling, vrijwel dubbele upgrade, van € 176,- konden we naar Hotel Chaaya Tranz, prachtig hotel vlak naast Citrus. Enige tegemoetkoming vanuit de organisatie was er niet. We kozen voor Hotel Pendenes, 40 km. verder. Prima Hotel en eten,vriendelijke medewerkers.Per tuk-tuk is het stadje goed te bereiken in 15 minuten. Sri Lanka zelf is top.

vieze kamer

Molenberg
22-3-2014

De laatste 4 nachten verbleven wij na een rondreis tegen een forse toeslag in dit hotel.

De (standaard) kamer die wij kregen was vreselijk vies en vuil.

Er was geen andere kamer beschikbaar want het hotel was vol.

Meerdere families uit onze groep kregen een zeer slechte kamer.

De andere dag kregen we met heel veel moeite een betere kamer.

Op de bovenste 2 verdiepingen zijn de beste kamers, maar dat zijn de luxe kamers.

Aardige plek om van Sri Lanka af te kicken

H. Wiegmans
21-3-2014

Vier nachten verbleven na rondreis. Hotel ligt aan het strand en in een "schoon" deel van Hikkaduwa. De bediening vonden wij erg vriendelijk. Het restaurant ligt sfeervol in de tuin, is overkapt en geheel open. Het zwembad is prima. Er wordt dagelijks gratis zwembad fitness georganiseerd. De maaltijden zijn redelijk tot goed. Wij hadden half-pension maar lunchen kan er ook goed tegen schappelijke prijzen. Wat te denken van een heerlijke visschotel voor 750 rupee (ongeveer € 4,50). Eindelijk hadden we ook een kluisje op de kamer. Gratis wifi in de lobby en deel zwembad.Wij hebben geen last gehad van luidruchtige groepen. Rond het hotel zijn leuke lokale winkeltjes en restaurantjes.

mooi schoon hotel

Eduard
4-3-2013

Kamers bovenste etage prachtig uitzicht en heel schoon. Het eten was prima, en bediening heel vriendelijk. enig minpuntje dat de kamers niet beschikbaar waren op afgesproken tijd, maar heerlijk verblijf gehad.

Geen aanrader

Estella
18-12-2012

Dit hotel zou ons eindbestemming moeten zijn na onze reis, maar zijn na één nacht weggevlucht. De badkamer was niet goed schoongemaakt, de airco werkte niet, de hele nacht wakker gelegen van luidruchtige oostblokkers zowel binnen als buiten het hotel. Helaas ook de pech dat er twee bussen vol tieners werden gedropt die daar ook een aantal nachten zouden blijven. Weg rust... Dit was niet wat we zochten en zijn meteen op zoek gegaan naar een rustiger hotel. Toen we uit wilden checken vroegen ze ook niet naar de problemen die wij ondervinden, dat vonden we zeer teleurstellend.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Citrus Hikkaduwa in Hikkaduwa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Citrus Hikkaduwa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.