Reviews over Haputale

boven op een berg gelegen hotel

elzapaenen,
    13-12-2015

kamers mooi en ruim.tv ruimte

eten uitgebreid

In deze omgeving het enige hotel

Toon,
    25-8-2014

Meningen over dit hotel zijn verdeeld. Zojuist gerenoveerd en we kregen een enorm grote kamer met grote badkamer. Aankleding, afwerking is nog niet helemaal rond, maar personeel probeert je op alle mogelijke manieren het verblijf aangenaam te maken. Alles netjes en schoon. TV met goede ontvangst. Gratis wifi in het hele hotel! Eten is vergeleken met andere hotels wat beperkt in keuze, maar beslist voldoende ruim. Hotel is goed voor een stopover. In de omgeving is niet veel te doen.

vriendelijk hotel met prachtige ligging

anouschka,
    9-5-2014

Een heel vriendelijk hotel in de soms wat mistige, koele bergen van Sri Lanka. Als er geen mist/wolken hangen dan hebben de kamers echt een prachtig uitzicht. Verder was het personeel in dit hotel het allervriendelijkst en gemoedelijkst van alle hotels waarin ik verbleef. Er is een grote ruimte ingericht voor wat kleinere kinderen met heel veel speeltoestellen. Zelfs schommels en draaimolentje. Grotere kinderen kunnen voor habbekrats spelen op o.a. xbox, playstation3. Kamers zijn ruim en eenvoudig.

Haputale scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews