Hotel The Sorowwa

Kleine hotelsWeer vandaag29°23°

Laatste review

Prima hotel om van daaruit de omgeving te bekijken. Het is een kleinschalig hotel, de kamers zijn verzorgd en hebben een mooi uitzicht.

Er is een klein zwembad, groot genoeg om je op te frissen na een lange dag vol bezienswaardigheden.

De lobby is open, waardoor het er prettig koel is, er is wifi in de lobby.

Het buffet is prima, zolang je houd van de Sri Lankaanse keuken, de andere gerechten zijn minder aan te bevelen.

Kenmerken
Airco
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

1 review over Hotel The Sorowwa in het Nederlands

prettig hotel als uitvalsbasis

masja
17-8-2015

De lobby is open, waardoor het er prettig koel is, er is wifi in de lobby.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Sorowwa in Habarana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Sorowwa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.