9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Habarana Cinnamon Lodge voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Habarana Cinnamon Lodge in het Nederlands

Geweldig hotel!

Fam. den Otter
27-5-2014

Het hotel ligt midden in een natuurgebied. Bij de accommodatie kun je prachtig wandelen. Aan het meer zijn boomhutten gemaakt, waar je vogels kunt spotten. Veel apen. Mooi zwembad. Eten geweldig! Een inloopkoelkast met allerlei toetjes. Je kunt je eigen soepingrediënten kiezen. Hier is de klant echt koning! Mooie kamers met badkamer met grote fijne doucheruimte. De kamer is wel donker door de vele bomen. We verbleven 4 nachten tijdens rondreis. Ligt centraal in de culturele driehoek. Ik zou zo weer naar dit hotel gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel met geweldige service

Stijn
27-9-2013

De Cinnamon Lodge is een heel comfortabel hotel, met ruime kamers die verdeeld zijn over verschillende gebouwen in een parkachtige omgeving. De kamers zijn comfortable ingericht met een groot bed, een zithoek en een terras. Het eten in de drie restaurants is erg goed, het buffet was vrij duur, maar bood elke dag een andere (ruime) keuze en het dessertbuffet in een aparte gekoelde kamer was een feest. Er was overal wifi, maar de snelheid daarvan hield niet over. Het personeel was zeer attent en deed erg zijn best om het je naar de zin te maken. Door de centrale ligging kun je het hotel gemakkelijk gebruiken als uitvalsbasis voor excursies naar de hoogtepunten in de culturele driehoek. Dit was duidelijk het beste hotel op onze rondreis door Sri Lanka.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving

Wendy
7-1-2013

Mooi hotel. Het ligt echt in een prachtige omgeving. En fantastisch om al die apen in het wild te zien. En s'ochtends bij het ontbijt de eekhoorns die langs komen voor wat stukjes brood. De huisjes zijn mooi ingericht. Alles wat je nodig hebt. Het buffet is zeer uitgebreid en smaak heerlijk. Een aanrader dit hotel.

Gereisd Met partner in november 2012

een prima 5 sterren hotel

c. van den bogerd
17-2-2012

wegens een overboeking kwamen wij in dit hotel terecht en dat beviel ons heel goed. ruime kamers met veel luxe. heerlijk eten. vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super hotel!

pollet
30-8-2010

hebben hier 4 nachten doorgebracht - een uitstekend hotel met zeer vriendelijke bediening. Heel mooie en ruime kamer - nog nooit zo een ruime kamer ontvangen zonder er extra voor te moeten betalen. Heel mooi en proper zwembad. Personeel vroeg constant of alles in orde was, nog nooit meegemaakt - aanrader!! Heel lekker eten, voor elk wat wils!

Gereisd Met partner in januari 2010

Op en top

rob en jasmine
24-9-2009

Zeer mooie, ruime en luxueuze kamers. Het personeel is ongelooflijk lief en vriendelijk. Ze rollen daar als het ware de " rode loper" voor je uit. Het servetje wordt er majestueus over je schoot uitgestreken. Het eten is voortreffelijk en het restaurant ligt in een oase van rust. De aapjes paraderen er triomfantelijk voor je neus. Een dikke proficiat voor het hele management en natuurlijk alle medewerkers. Hier komen we zeker terug. We zijn hier 5 dagen verbleven tijdens onze tour en dit was zeer zeker het beste hotel van ze allemaal.

Gereisd Met partner in september 2009

Prachtig hotel

Jochem
18-3-2009

Absoluut een van de mooiste hotels/resorts die we ooit hebben gezien. Losse gebouwtjes met 4 kamers (zeg beter apartementen) per gebouw. Zeer ruim opgezet en van alle denkbare gemakken voorzien. Hele vriendelijke medewerkers (of je mee doet met een potje cricket om half 6 voor het diner begint). Goede uitvalsbasis voor Lion's Rock en Pollonaruwa

Gereisd Met partner in mei 2008
2008

Prachtig hotel

Bart en Veerle
8-10-2008

Vorig jaar op doorreis enkele dagen in dit hotel doorgebracht. Niets, maar dan ook niets op aan te merken: zéééér uitgebreid buffet (ook voor vegetariërs),verzorgde, ruime kamers in typische stijl, gelegen in een mooie tuin (bezoek ook eens de bio tuin achterin), we hebben al veel gereisd, maar dit is het mooiste hotel ooit. Het is wel in het binnenland gelegen, en je moet steeds overal met de taxi naartoe.

Gereisd Met partner in oktober 2008

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Habarana Cinnamon Lodge in Habarana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Habarana Cinnamon Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.