Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag24°14°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Polwaththa Eco-Lodges voor je op een rij gezet:

3 reviews over Lodge Polwaththa Eco-Lodges in het Nederlands

Bijzondere accommodatie en fantastische verzorging

A Anna
13-8-2018

Wat een prachtige accommodatie midden in de jungle. Goed verzorgde eco lodges. Zeer schoon en goed verzorgd. Als je ontwaakt, waan je in het idee dat je alleen bent. Prachtig terras/balkon bij de lodge. Het eten is heerlijk en je wordt echt verwend. De eigenaar spreekt Nederlands en kan het prachtig vertellen. Overdag wandelingen gemaakt en naar de watervallen geweest. Personeel bij de eco lodges staan altijd voor je klaar. Een ervaring die ik nooit meer vergeet.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij waren een maand daar op vakantie

wj vander meijde
25-2-2012

een geschikte plaats voor trekkers en wandelaars je zit midden in de jungel met alleen om je heen dieren en bomen je heb geen last van je buren wand op zes hectare berg landschap staan 7 huisjes, een kleine openlucht restorant, en een keuken, met een kinderwagen kun je geen kant uit, maar om van daaruit als kanten er op uit te trekken is het een geweldigge ligging, wij hebben er niet eens gemerkt dat we geen tv geen radio en geen computter hadden, de kok verzorg je maaltijd uitstekend, het ander personeel is ook vriendelijk, voor warm water in je huisjeis het ,het beste dat je dat op een vaste tijd doet wand dan stoken zehet warm water voor die tijd warm, conclussie een mooie plek om tot rust te komen, en te wandelen.

Gereisd Met partner in januari 2012

Fantastische plek, rustig, prachtige natuur

Margriet Hofman
14-12-2010

Puur toeval dat ik hier via via terecht kwam! Een heerlijk rustig verblijf. Klein van opzet, met enkele lodges, midden in de jungle. Schone lodges met thee/koffievoorziening in de lodge. Iedere ochtend/middag wordt er een thermoskan met heet water voor je klaargezet. Aangezien het midden in de jungle is, is de accommodatie volpension. Complimenten voor de kok, goeie curry's en heerlijke pasta's!! Alles even schoon en netjes opgediend. Eigenaars zijn ook Nederlands-sprekend. Op verzoek worden er jungle-trekkings georganiseerd of een transfer vanuit Kandy voor je geregeld. Waarom staat deze accommodatie niet in de Lonely Planet????? EEN AANRADER!!

Gereisd Alleenreizend in december 2010

Lodge info

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Polwaththa Eco-Lodges in Gomagoda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Polwaththa Eco-Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.