8 reviews over Hotel The Deer Park in het Nederlands

Aanrader, fantastisch, tijdens reizen en wat rust!

Monique
5-10-2018

Het Deer Park Hotel ligt In het plaatsje Giritale, en het is prachtig. Het is wel een stukje rijden van Pidurangula rock, Sigiriya en de Safari maar na terugkomst staat er heerlijk eten voor je klaar en kom je echt tot rust. Een dagje rust aan het zwembad is zeker een aanrader, stop wel je spullen goed in je tas tijdens het zwemmen en slapen want de aapjes zijn erg nieuwsgierig.

Wij hadden een heel luxe huisje dat was geregeld omdat wij op Honeymoon waren, de andere kamers hebben wij niet gezien.

Wij hebben onwijs genoten!

Gereisd Met partner in september 2018

A Anna
13-8-2018

Prachtig resort. Geweldige kamers met oog voor detail en geweldige bedden. Wij hadden een kamer met balkon. Prachtig uitzicht op het terras waar de aapjes gezellig aan het spelen zijn. Het buffet was uitstekend. Gerechten werden vers gekookt waar je op kon wachten. Ook een juiste afwisseling. Niet iedere dag dezelfde salades. Personeel erg behulpzaam. Voor de kids een fitness ruimte, zwembad en poolbiljart.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Fijne uitvalsbasis

Daniel Hermie
16-7-2013

Tijdens onze rondreis in Sri Lanka verbleven wij 3 nachten in dit prachtig gelegen hotel. Het Deer Park Hotel isop een heuvelflank in volle Sri Lankaanse groene natuur gelegen met uirzicht op het meer van Giritale. Het personeel is super gedienstig en de omgang met de gasten is zeer vriendelijk en spontaan.Over de prijs/kwaliteit kunnen wij niet oordelen daar dit hotel deel uitmaakte van een totaal rondreispakket. De kwaliteit van de maaltijden (ontbijt en diner) en van de studio was zeker en vast OK.

Gereisd Met partner in Tue Jun 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel

Peter
21-2-2013

We verbleven hier enkele dagen tijdens onze rondreis , super ontvangst . Kregen een leuke verassing voor onze huwlijks verjaardag , in het restaurant en ook op onze kamer . Mooie kamer met buiten douche , enkel s morgens opletten voor de apen , want ze pikken alles ;)

Gereisd Met partner in maart 2011

Topper

Anita
5-8-2011

Pareltje vlak bij het nationale park Minneriya waar je e.a. wilde olifanten tegenkomt. Let op voor de aapjes, er komt regelmatig een groepje op bezoek op het terras. Charmante huisjes en een goed buffet met super bediening. We hebben er 3 nachten genoten.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellig hotel met een persoonlijke service

conny
4-8-2010

3 nachten verbleven in een superior cottage tijdens rondreis. Zéér gezellige cottage met halfopen badkamer en buitendouche ! Alles zéér netjes ! Lekker eten in het restaurant met een persoonlijke service. Zwembad met handdoekenservice. Het hotel is mooi gelegen aan een meer (nationaal park Miniriya) omgeven door tropisch regenwoud.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi hotel

nancy.renneboog
13-11-2009

net terug van rondreis en hebben 2 nachten in dit hotel verbleven. zijn allemaal aparte bungalows in twee verdiepingen. prachtige kamer ,alles erop en eraan ,heel proper en net, zeker niets op aan te merken. de badkamer is wel buiten dat is wel een aanpassing, om te douchen sta je in open lucht. restaurant is net en proper ,eten is pico bello en service is ook goed.

Gereisd Met partner in november 2009

Te mooi om waar te zijn!

Rineke
25-10-2009

In het jaar 2007 waren we in dit hotel voor 3 nachten. Het ligt midden in het oerwoud, het is er rustig, prachtig en stil. Heerlijk eten en prachtige fruitsalades. De bediening was geweldig en er was een geweldige spa. We gaan er graag nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Deer Park in Giritale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Deer Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.