Hotel Giritale

24 reviews over Hotel Giritale in het Nederlands

Heerlijke curry's

niki
23-8-2014

Goed gelegen hotel met mooi zicht op het meer. 's Avonds zie je olifanten in de verte die komen drinken van het meer. De kamer is een beetje duister. Terras is er niet, de badkamer is eenvoudig maar vaak zo in Sri Lanka. Ramen mogen niet open wegens apen die over het dak lopen. Als het hotel vrij vol is, is het druk in het restaurant. Er zijn iedere avond zeer lekkere curry's van alle soorten groenten, die je nog nooit gezien hebt. Het zwembad is klein. Het personeel is vriendelijk. Een cocktail op het terras met zicht op het meer is heerlijk.

Erg mooi uitzicht

Steefje
15-8-2013

Wij zijn drie nachten geweest in Hotel Giritale.

Het hotel staat wat hoger dan de andere en je hebt een super mooi uitzicht over een meer / jungle vanaf balkon, terras en restaurant.

Het buffet was prima en elke dag weer anders.

De kamer was prima maar wel wat aan de oude kant en redelijk gehorig.

prachtig uitzicht

harold
16-7-2013

Het is een leuk hotel voor een paar nachten en goede uitval basis om uitstappen te maken.Mensen erg vriendelijk wel zouden ze heet een en ander kunnen vervangen maar alles was wel schoon en het uitzicht is natuurlijk geweldig.De apen lopen inderdaadvlak bij s,morgen kun je ze voor de raam zien.

Aardig hotel

Aletta
2-5-2013

Wij verbleven 3 overnachtingen in dit hotel

Onze kamer was mooi en ruim met een keurige badkamer. Vanuit de kamer had je zicht op het zwembad.

Leuke gemeenschappelijke ruimte met bar, met uitzicht op het meer.

Restaurant met ruim aanbod dit in buffet vorm

Zwembad oud, en werd ook niet ververst zoals het moet, ligstoelen toe aan vernieuwing. Receptie niet service gericht. Dit hotel wordt ook bezocht door grote groepen.

goed hotel

l.strooband
8-12-2011

Goed hotel. Eten en drinken z'n 30 % duurder dan elders.

In het hotel is het fijn te verblijven. Wij waren er 2 nachten en het eten is prima, leuke sfeer, goed personeel. De ligging met uitzicht op het meer is fantastisch, vooral als de zon onder gaat.....

De kamers zijn goed, maar klein en weinig daglicht (zonder te kijk te staan voor het hele zwembad, anders daglicht genoeg). De badkamer verdient zeker een opknapbeurt, maar verder prima. Schoon, alles werkt, goede airco etc.

Een nadeel vind ik, dat er geen kluisje op de kamer is.

Het wellness gedeelte stelt niets voor.

Voor 2 dagen OK.

Magda
2-3-2011

Uitzicht is prachtig maar de kamers zijn muf, klein en bedompd. Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Diner in buffet vorm en vooral als er bussen arriveren is de "eetzaal' overvol, warm en niet voldoende geventileerd. Buiten op het terras is het heerlijk zitten.

Hotel moet het vooral van het mooie uitzicht (op het meer) en de goede ligging ten opzichte van Polannaware hebben. Ook kan je hiervandaan goed naar Kaduwalla komen, waar je safaris kunt maken.

Kamer is via een soort trappenhuis te bereiken, heeft kleine raampjes en is erg donker.

Heeft airco, maar deze maakt een enorme herrie (oordopjes meenemen!). Badkamer is erg klein, maar functioneel.

Het eten (in buffetvorm) was erg goed en je had er ruime keuze, zowel uit westers als lokaal eten. Eetzaal is echter zeer ongezellig.

Er is buiten een gezellige bar. Als je perse alcohol wilt drinken, houdt er rekening mee, dat er tijdens het (maandelijkse) volle-maanfeest geen alcohol geschonken wordt!

Er is een zwembad, maar dat stelt niet veel voor (klein met nauwelijks ligstoelen).

Prima te doen

ton
13-11-2010

Hotel ligt redelijk afgelegen en op een behoorlijke hoogte we hadden dus wel een mooie uitzicht. Bij het hotel is ook massage salon die prima massages geven. Sanitair is zoals gewoonlijk redelijk primitief, maar airco en bedden zijn goed voor elkaar.

Tijdens lunch buiten is de kans groot dat een Makaak je lunch berooft haha. Eten (buffet) is redelijk tot goed maar wel vaak van het hetzelfde.

Fijn hotel

Eva
4-11-2010

Hier één nacht verbleven. Ontzettend mooi uitzicht, eten en de kamer was redelijk. Badkamer leek wel wat ouder maar voor één nacht was dit prima te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Giritale voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Giritale in Giritale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Giritale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.