Hotel Neptune ***

Hotel Neptune ***

Hotel Neptune

10 reviews over Hotel Neptune in het Nederlands

Amerikaans hotel in arm Singalees dorpje

Wilco, 27-8-2013

redelijk klein hotel met mooi zwembad. Je loopt zo de Indische oceaan in vanuit het zwembad.

zeer vriendelijke mensen voor jonge kinderen

praat harry, 24-3-2008

zeer vriendelijke mensen voor jonge kinderen. vroegen iedere morgen waar onze kinderen waren diie nog sliepen. kregen een groot glas chocomelk op de kamer.

Het is een heerlijk hotel met alles wat je maar nodig hebt . Waar je je meteen op je gemak voelt.

Ontzetten aardig en behulpzaam personeel .Ik ben er nu drie keer geweest en hoop er volgend jaar weer heen te gaan .

Laatste keer dat ik er ben geweest was in 1993 en heb toen belooft om in 1998 weer terug te komen.

Ik hoop dat iedereen het heeft gehaald na 26 december 1994.

Heb helaas geen contact kunnen krijgen met het hotel zelf maar via de hostes ( Pradeep )wel .

reeds sinds 1990 ononderbroken jaarlijkse vakantie in dit

dirk verstraete, 4-1-2005

reeds sinds 1990 ononderbroken jaarlijkse vakantie in dit hotel.Lekker eten en de vriendelijkste mensen op aarde.Geen bestemming voor mensen die uit zijn op uitbundig nachtleven.Prima voor genieters van natuur en rust. De verkopers aan het strand zijn voor mij onontbeerlijk. Het zijn intussen goede vrienden geworden.Kortom: ik wil nooit nog ergens anders met vakantie.

Hotel Neptune en voorheen Pearl Beach is een aangenaam om

C.P. Braat, Delft, Nederland, 3-1-2005

Hotel Neptune en voorheen Pearl Beach is een aangenaam hotel om te verblijven. Het compleks op zich is comfortabel en praktisch qua inrichting en service. Het personeel is zeer servicegericht en hartelijk. Al vele jaren werden we er als gast ontvangen en verwend. Wij hopen van harte dat ook na de grote natuurramp de lieve mensen van dit hotel onze vakanties mogen verzorgen!

Sri Lanka is absoluut top! En als je na en rondreis dan in

Sander en Michel, 2-10-2004

Sri Lanka is absoluut top! En als je na en rondreis dan terecht komt in dit superhotel kan het niet meer stuk! fantastische ligging met prachtige tuin en direct aan het strand. Zeer goede keuken en vriendelijk personeel. Ook de kamers zijn top! Kortom: een aanrader!

Februari 2004 voor de zesde keer geweest

wim & Janet Stevenhaagen, 9-9-2004

Februari 2004 voor de zesde keer geweest. We waren zoals gewoonlijk niet de enige, het valt me ieder jaar weer op dat heel veel mensen terug komen en dat is best wel bijzonder voor zo'n verre bestemming. Het is een uitstekend hotel met goede service, uitzonderlijk vriendelijk personeel, mooie ligging, goed eten etc etc kortom een aanrader!!

geweldige vakantie gehad, ga voor de cottagekamer, veel ruimte en eigen tuintje. Erg aardig personeel, strand niet veel opgeweest veel opdringerige verkooplui en soms gevaarlijke stroming

wij zijn in juli/augustus 2003 naar hotel neptunr geweest. Het hotel en de verzorging is

werkelijk top. Naar onze mening meer waard dan 3 sterren. Als ik toch 1 nadeel moet noemen is dat het 2 uur rijden ligt vanaf het vliegveld.

Wij zijn drie maal in Sri Lanka geweest

Ton Reelick, 7-3-2004

Wij zijn drie maal in Sri Lanka geweest. Dit was absoluut het fijnste hotel. Verwacht een 5 sterren luxe! Daar is de prijs ook niet naar. Maar ondanks de driesterren prijs krijg je wel 5 sterren verzorging. Geweldig vriendelijk personeel, ultieme ligging.

Wij komen hier absoluut een keer terug

We hebben een aantal aanbieders voor Neptune voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neptune in Beruwela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neptune zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Neptune scoort een 9 uit 10 op basis van 10 reviews.