Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°26°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Eden Resort & Spa voor je op een rij gezet:

46 reviews over Hotel Eden Resort & Spa in het Nederlands

Goed hotel

kiki
4-9-2015

Het hotel is goed: bedden prima, kamer mooi, eten biedt voldoende keus, zwembad is goed. Er is niet veel in de directe omgeving te doen en de dichtstbijzijnde geldautomaat ligt 2,5 kilometer verder. Maar regel via de concierge van het hotel een auto met chauffeur voor een dag en ga erop uit. Galle is prachtig, in Kalutara is een mooie stoepa. Het strand ziet er prachtig uit, maar de rode vlagen zeiden genoeg.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke strandbestemming

Marvin
18-8-2015

Bij Eden Resort en Spa wordt niets aan het toeval overgelaten. Ze doen er alles om het je naar de zin te maken en er is van alles voorzien. Het zwembad is groots, er zijn sport en spelactiviteiten, het eten is voortreffelijk! (Tip; als je het buffetrestaurant gebruikt, ga dan buiten zitten, binnen is het gehorig).

Drankjes zijn voor Sri Lankaanse begrippen aan de prijs (150 rupees is gemiddeld voor een frisdrank, hier vragen ze 250). Komt neer op ongeveer €1,80-€2,00, wat nog niet onoverkomelijk is. Als je het strand op loopt vanuit het resort heb je rechts Bar Blue Lagoon. Heerlijk onder een natuurlijke parasol met de voetjes in het zand en een drankje kost de helft!

Beruwala is verder niet spectaculair, weinig te doen. Het dorpje Aluthgama heeft een supermarkt, een apotheek et cetera. (voor een ritje met de tuktuk betaal je heen en terug max 200 rupees) De schildpaddenopvang in Hikkaduwa is leuk, maar aan de prijs. Je hebt het daar na een half uurtje weer gezien.

Mooi resort, van alles voorzien

Toon
6-9-2014

Goed en groot hotel. Er loopt erg veel leidinggevend personeel en mensen die allerlei papieren invullen. Daar moet je even aan wennen. Kamers zijn goed. Doucheruimte is prachtig. Kluisje, veel kasten, minibar en TV met groot scherm en vrijwel alle zender hebben duidelijk beeld. Best wel wat gehorig op de gangen. Gratis wifi in de lounge (daar is het erg druk, stoelen zijn echter hopeloos) en in de bar. Personeel is zeker vriendelijk. Eten heel veel keuze. Meerdere restaurantgedeelten, met of zonder airco. Er wordt vaak wat entertainment georganiseerd. Er is een bar in het zwembad en ook eentje (saai) op de bovenste verdieping. De faciliteiten zijn overigens best ruim. Bediening tot aan het ligbed in de tuin bij het grote (niet diepe) zwembad. Prima overgang naar het strand. Hotel ligt helaas in een gedeelte waar verder niks te doen is, dus vrijwel gebonden aan dit hotel. Let op: niet Russenvrij.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Never again

Ronald
23-3-2013

Wat een ontluistering. De kamer was goed maar we hebben nooit begrepen waarom we onze handjes mochten dichtknijpen dat we daar mochten overnachten. De prijzen van de consumpties waren krankzinnig (euro voor een half litertje water, want dat was niet inbegrepen in dit zogenaamde vier sterren resort). Bezoekers vertelden over een lunch in het Hilton in Colombo die goedkoper was dan een lunch in Eden. Maar het meest bespottelijk was nog wel de dresscode. Verzorgde half lange broek mocht niet, een trainingsbroek met Crocs mocht wel. De manier waarop hier de hand aan werd gehouden was dol en dwaas: scenes bij de ingang en personeel dat onder de tafel kijkt om te zien wat voor broek men aan had. Een onvriendelijk en onsympathiek kapsoneshotel, dat enkele sterren te veel heeft gekregen. Nooit meer!

Gereisd Met partner in september 2011

grandioos Sri Lanka

vd.Berg
2-3-2012

Januari 2012 een fantastisch hotel en een prima verzorging ook de kamers zijn iedere dag opgeruimd en voorzien van schone badlakens e.d. Uit het hotel kun je direkt de zee in of het zwembad kiezen met allerlei programma,s Gaan we weer yterug? Als we geld hebben zeer zeker

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Mooi hotel

sdbb
31-10-2011

Dit hotel is erg "westers". De luxe kamers (wij hadden een superieur kamer op de b.g.) zijn prima en erg schoon. Leuk terrasje voor je deur. Nadeel vonden wij dat je erg geisoleerd zit, rondom hekken en geen enkel contact met de "locals". Je hebt binnen de hekken geen idee dat je op Sri Lanka zit, kan elk willekeurig warm land zijn. Eten erg massaal, buffetten zien er erg mooi uit en zijn gevarieerd. Echter, voor vegetariers zoals wij is er weinig keuze en hadden we regelmatig koud eten. Tuin en zwembad zijn schitterend en schoon, genoeg ligbedden voor iedereen met schone matrasjes en handdoeken.

Gereisd Met partner in oktober 2011

lekker uitgerust

Jolanda
12-10-2011

Wij hebben hier een heerlijke week gehad, na een week rondgereisd te hebben in dit prachtige land. Mooi hotel, met super vriendelijk personeel. Van oost blokkers helemaal geen last gehad. Beach Boys viel ook reuze mee, als je 2x gezegd hebt, dat je met rust gelaten wil worden en ze daarna negeerd, dan heb je er geen last meer van. Alleen vervelend, dat ze constand door het hek staan te kijken. Eten was heerlijk, leuk , elke avond een ander thema. Ook bij de poolbar kun je heerlijk lunchen. Kamers mooi en schoon, niet groot. Zitjes op balkon zijn wel aan vervanging toe. Zwembad prachtig en schoon. Het resort ligt alleen wel wat afgelegen voor excursies. Maar verder hebben wij geen aanmerkingen, hebben een top vakantie gehad...

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke week ontspanning

Marleen
11-10-2011

De laatste week strand hebben we het hier geweldig gehad. We hadden een standaardkamer, maar dat was prima. Onwijs mooi zwembad, goede service en leuke dingen te doen. We hadden halfboard, maar we hebben 1 avond alacarte gegeten in de watchtower. Die hadden we voor ons zelf en we hebben kreeft gegeten.

Gereisd Met partner in Mon Sep 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen 5 sterren hotel

Michel
8-10-2011

Wordt door hotel zelf gezien als 5 sterren hotel wat het niet waard is. Kamers en bedden zijn prima in orde en er is een riant balkon. Eetzaal is rommelig en altijd druk. Bij aanschuiven aan tafelzie je met regelmaat smerige tafellakens. Als men tafel heeft aan raamkant wordt men geconfronteerd met dode vliegen liggend op kozijn. Ramen zijn vaak smoezelig. Verder is er een groot zwembad en een riante tuin. (Veel muggen!!) Drank binnen hotel is peperduur. Ga naar buiten via strand en drink je biertje bij de buurman scheelt je gewoon 5 euro per drankje! Kijk er niet vanop als men het noodzakelijk vindt om af en toe rond 03.00 snachts het alarm af te laten gaan. Is een oefening.Merkwaardig

Gereisd Met partner in januari 2005

Prachtig hotel met super vriendelijk personeel!

Ellis
4-10-2011

Eden Resort & Spa is een prachtig hotel, met goede verzorging, lekker eten en erg vriendelijk personeel! De kamers zijn erg schoon en modern, alleen aan de kleine kant voor een 5* hotel. Het balkon is ook erg klein en het zitje wat daarop staat oud en versleten. Er zijn verschillende restaurants waar je terecht kunt. Echter toen wij er waren (laag seizoen) zat er niemand in de andere restaurants 's avonds. Daarom hebben wij van het buffet gegegeten wat ook prima was! We hadden B&B beboekt en de extra kosten waren nog geen 150 euro pp, voor 7 dagen lunch (6x) en diner (4x). Het strand was ook prima, de zee was te ruig om te snorkelen, maar je kon wel een eindje zwemmen. De beachboys die er rondlopen zijn niet opdringerig. Kortom: een goed, schoon en mooi hotel met uitstekende service!

Gereisd Met partner in september 2011

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaKruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Resort & Spa in Beruwela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.