Hotel Cinnamon Bey Beruwela

Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°22°
Hotel Cinnamon Bey Beruwela
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Cinnamon Bey Beruwela voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Cinnamon Bey Beruwela in het Nederlands

Goed.

Piet,
17-9-2017

Kammers zijn oke.

Strands bij het hotel is slecht.

Comfortabel hotel

Nederlands gezin met 2 tieners
16-8-2016

Cinnamon Bay is een goed en professioneel hotel. Attent personeel en goede faciliteiten. Er is een mooi aflopend strand, zodat je heerlijk kunt baden. Ga op het strand links en je hebt een super locatie. Mooie uitval basis voor trips in de omgeving. Er zijn genoeg restaurants in de omgeving als je geen all inclusive optie wil. Ga lekker naar Aluthgama bijvoorbeeld. Er is een goed restaurant naast de lokale bioscoop. Vlakbij is Kandoori, Beruwala - 428 Galle Rd echt een super indiaas restaurant. Top eten voor een zeer interessante prijs. TukTuk erheen en terug 300 LK. Zeker doen. Zorg dat je een TukTuk chauffeur hebt die je rond leidt. Ga linkasaf bij de uitgang van het hotel en 100 meter verderop is een TukTuk plaats. Praat met de mannen en maak je keuze. Toon respect en interesse.

Groot hotel

Marc en Marleen
7-3-2014

Nog redelijk nieuw en groot hotel en aan de dure kant als je geen all in hebt. In het restaurant is de service maar matig, ze zijn niet van de snelsten als het om afruimen gaat en je moet je rekening goed checken want er worden nogal eens fouten gemaakt. Er zijn 2 grote zwembaden en een kinderbad aanwezig. Er is een grote tuin. Het strand is openbaar en er zijn veel verkopers. De kamers zijn ruim en hebben een balkon, maar de airco moet tussen de 22 en 24°C staan of er vallen druppels van het plafond. Eten is er lekker en veel keuze.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cinnamon Bey Beruwela in Beruwela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cinnamon Bey Beruwela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.