Hotel Ceysands

9,5

2 reviews over Hotel Ceysands in het Nederlands

2006

We hadden nooit verwacht dat je als rugzakreiziger in dit

jochem tims
2-4-2006

We hadden nooit verwacht dat je als rugzakreiziger in dit luxe resort zo persoonlijk, vriendelijk en gastvrij ontvangen zou worden. Dit was een echte verassing in onze vakantie. Wat een heerlijk strand (en golven), een rust en een super locatie!

Gereisd Anders in april 2006
2004

mooi hotel, aan de ene kant een lagune,andere kant de zee

margriet brokerhof
6-7-2004

mooi hotel, aan de ene kant een lagune,andere kant de zee. om er te komen moet je overvaren. om het dorpje te bezoeken wordt je gratis met motorbootje overgezet. eten zeer goed.s avonds weinig te doen,3xper week,bv goochelaar,live muziek met dans. prachtige zee met hoge golven. aanrader voor rustzoekers. okt. 2003

Gereisd Anders in juli 2004

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ceysands in Beruwela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ceysands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.