Beruwela

Beruwela

vakanties Beruwela

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Beruwela voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon

Reviews over Beruwela

• 7Jan & San24-02-2020

Klein druk dorp

Het dorpje Beruwela stelt niet zoveel voor. De plaatselijke ondernemers proberen je op alle mogelijke manieren hun shop in te krijgen. Ook de Tuk-Tuk bestuurders zijn zeer genegen om je te begeleiden naar en in ieder winkeltje of je nu kruiden, kleding of souvenirs wilt kopen, zij weten altijd de beste shop. Beruwela moet het voornamelijk hebben van het mooie strand, dat in het zuidelijke deel het fijnste zand heeft.

• 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Anoniem13-06-2019

Blij zijn met ze alle

Ik woon nog 6 jaar in Nederland en probeer ik elk jaar daar te zijn. Niet alleen maar om vakantie te vieren, ook mensen te helpen in dit mooi paradijs. Wij denken aan kinderen op straat, dakloze en weeshuizen met gehandicapte kinderen. We hebben aantal keren hier geholpen in het weeshuis en voedsel uitgedeeld op straat. Sommige weeshuizen hebben meer dan 250 gehandicapte kinderen opgevangen en worden verzorgd. De organisatie werkt hard om de kinderen zo mooi mogelijk leven te bieden, maar hier hebben ze hulp voor nodig. Wij denken niet alleen aan chillen en relaxen op strand ook aan andere.. (zo veel mogelijk - because we live once so life should bit happier). Zo maakt onze verblijf leuk en mooi.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

mei 2019

• 10Anoniem28-11-2018

Never been beter

Het is mijn geboorte land, waar ik 24 jaar ben opgegooid en gewoond. Ondertussen ben ik 6jaar in NL en toch mis ik mijn paradijs, mooie standen, palmbomen, eten, zon en alle belangrijkste mijn ouders. Ik zie ze zo graag nog keer zien.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

april 2018

• 9Goris zrlette27-07-2018

Het was een prachtige reis gekregen voor Moederdag

Sri Lanka Eden Resort en Spa, Het is een mooi complex . Het personeel is super vriendelij Het eten was zeer lekker . Alles was er . Je kon overal naar toe met tuk tuk . Mooie tuin. De kamers werden goed gepoetst . Een minpunt de beach boys die je steeds lastig vallen Om allerlei te kopen . Prachtige natuur . Zeer lekker fruit in Sri Lanka. Het was een mooie ervaring zo een land te leren kennen . Ik zou het iedereen aanraden !

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 7kiki04-09-2015

Mooi maar niet veel te doen

De kust is prachtig, het strand ook, maar je wordt veel lastig gevallen door allerlei mensen die je iets willen verkopen. Er is niet heel veel te doen in de directe omgeving, er is een tempel met een gigantisch beeld van boeddha. Voor sfeer moet je echt wat verder weg.

• 8Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn

september 2015

• 7Marvin18-08-2015

Niks bijzonders

Weinig te zien, paar leuke winkeltjes. Hebben alleen in het hotelrestaurant gegeten, dus daarover kan ik niets zeggen.

• 6Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Andrea09-11-2014

Toller Urlaub

Der Ort war mit seinen Obst- und Gemüse sowie dem Fischmarkt sehr interessant. Man kann auch Tagestouren zu Tempeln und anderen Städten machen. Rundreisen sind natürlich auch möglich.

• 6Zorg voor natuur
    • 7Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8Wilco27-08-2013

echt Singalees dorpje. Cultuur opsnuiven

Hier zie je nog echt het arme gedeelte van Sri Lanka.

• 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in september 1993

• 10seidl elfi12-05-2012

hotel taprospa footprints beruwala

bin mit meiner freundin ulli in einer gruppe im märz 2012 das 1. mal in srilanka, es ist ein sehr schöner urlaub in beruwala, hotel ist super, sehr nettes personal, beach-boys o.k. und sehr freundlich, ausflüge mit tuc tuc und boot sehr interessant und schön. ulli und ich fliegen jaenner 2013 wieder nach srilanka zu zwei familien in beruwala.

• 9Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 8a.oostveen23-04-2012

Mooi stuk kust

Mooi strand, leuke excursies vanuit deze plaats te doen. Makkelijk op het strand te regelen Uitgaansleven en winkels moet je niet veel van voorstellen. Wel een aantal souvenier winkels.

• 7Cultuur

juli 2010