Hotel Ceysands

• Animatie

8 reviews over Hotel Ceysands

• 9wendy haer weening27-02-2017

heerlijk relaxen!

heerlijk luxe hotel. De kamers zijn netjes en ruim. Als je een kamer op de begaande grond hebt heb je eigen ligbedden. Service in het hotel is goed wifi ook goed. Eten was ook goed en bijna altijd lekker warm. en elke dag ander thema. wij hadden half pension. Maar als je naar dit hotel gaat moet je afvragen of all inclusief niet beter is want als je hier even samen lekker uitgebreid luncht en drinken erbij ben je zo 50 euro kwijt. Dat is echt schreeuwend duur. Maar de kwaliteit is wel echt goed. Zwembad is heerlijk en groot. Enigste nadeel te weinig bedjes Altijd moeilijk om beschikbare bedjes te vinden onder een parasol. Vaak zijn ze al zeer vroeg gereserveerd worden.

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Raimond27-09-2012

Een droom!

Wij kwamen toevallig in dit hotel omdat ons andere hotel verderop in Bentota vol zat. Echt een geluk bij een ongeluk dus! Het hotel ligt op een soort landtong, je moet altijd met een boot naar de receptie varen, dit maakt het al sprookjesachtig!

De tuin is perfect aangelegd en het ligt heerlijk rustig doordat het zo afgescheiden is van het drukke gedeelte van Bentota. Echt genieten in koloniale stijl!

Gereisd met partner in februari 2000

• 9mink en anja16-02-2009

rustig en druktje op afstand van 100 meter

Dit is echt een hotel als je rust zoekt, al kunnen de weekenden nog wel eens druk zijn met locals, maar wat een perfect hotel, voor een schappelijk prijs wij betaalden 150 dollar per dag voor twee personen all inn. the laundry is ook er goedkoop en lekker als je thuiskomt dat alles schoon en gestreken is, we hebben zelf geboekt, het was alweer voor de vierde x dat we gingen, dit blijft ons favoriete plekje in sri lanka

Gereisd met partner in februari 2009

• 9Mw. Dekkers05-10-2006

Wij zijn hier al 5 x gast geweest. Helemaal geweldig. Willen graag weer terug. Jammer dat geen enkele Nederlandse touroperator dit hotel in zijn pakket heeft.

Gereisd in oktober 2006

• 8L&S07-04-2006

Het hotel ligt tussen een lagune en zee. (je wordt met een bootje naar het hotel gebracht)Het hotel zelf is netjes en de kamers schoon. Ze hebben elke avond thema buffet zodat je elke keer iets anders kunt eten. Het personeel is erg vriendelijk. Het is ons erg goed bevallen.

Gereisd in april 2006

• 8Erik & Sandya de Ruijter04-07-2005

Juni 2005 geweest. Alle tsunami-schade gerepareerd, lagune-kant nu niet meer geschikt voor zwemmen. Blijft schitterende plek, veel minder autolawaai dan bijna elk ander strandhotel!

Goede kamer, wat kleine badkamer. Goed restaurant. Groot zwembad zonder kinderbadje (dat zit bij 2e, achteraf gelegen, zwembad bij oude vleugel). Aanrader!

Gereisd in juli 2005

• 9margriet brokerhof06-03-2004

prachtig gelegen.ene kant lagune,andere kant direct aan zee. je wordt met een bootje over gezet. boek all inclusief.bv bij touroperator,heerlijke bufetten. mooie kamers alle met zeezicht, mooi strand,heel mooie golven, wij waren in nov.2003,

Gereisd in maart 2004

Hotel Ceysands info