Hotel Bentota Beach

• Sauna

9 reviews over Hotel Bentota Beach

• 7W. Vonk03-07-2011

best redelijk

Kamers worden door jongens schoongemaakt, toch minder kwaliteit. Let op met excursie men gaat b.v. naar een houtbewerkings bedrijf, mooie handgemaakte meubels, wordt ingepakt en per boot verstuurd. Wat men niet verteld dat als het aankomt U nogmaals de prijs aan kosten kwijt ben.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8vervloet kelly17-11-2010

rustige ligging aan zee

Tip: vraag naar de gerenoveerde kamers: deze hebben een modern interieur en alle kamers beschikken over wifi. Verder beschikt het hotel over een vriendelijke service en mooi zwembad. Eten is goed maar mocht ietsjes uitgebreider zijn maar er ligt genoeg keuze. Mooie receptie. Een aanrader maar wel zeer duur qua prijs

Gereisd met partner in november 2010

• 8M. Monch15-03-2008

Superaccomodatie. Personeel en bevolking zijn ontzettend aardig en vriendelijk. Alle excursies zijn erg goedkoop en leuk verzorgd. Tripje door het binneland is een aanrader.

Gereisd met familie in maart 2006

• 8Rörik, E.H.08-12-2006

Na rondreis hier met twee personen verbleven. T.o.v. het 5-sterren Grand Asia in Colombo is dit een "thuiskomen". Gezellige kamers van alle gemak voorzien, goed zwembad en leuke hoteltuin. Zeer vriendelijk personeel met uitstekende dienstverlening. Bij storing aan faciliteiten op de kamer onmiddelijke service en back-up door hotelmanager. Inderdaad wordt er gevraagd voor extra's: "Lobsternight", slangenbezweerder of BarBq met extra Gamba's. Normale zaak dat je bijbetaald naast een afgesproken prijs. Als je de cultuur in Azië en Afrika eigen hebt gemaakt en weet dat een fooi en fatsoenlijke behandeling van personeel voor de westerling "normaal" is rennen ze de benen onder hun gat en blijven toch menselijk en vriendelijk. Praat eens met de manager en het bedienend personeel. Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd in december 2006

• 10Bert en Anja04-11-2006

We zijn nu net een week terug van 11 dagen Bentota Beach en hebben een super relaxte vakantie hier gehad, hotel fantastisch,eten super lekker, mooie tuin en zwembad, veel sportmogelijkheden, personeel super vriendelijk, goede excursies en als je een tuk-tuk chauffeur zoekt vraag dan in het hotel naar Pradeep ( hij werkt daar en is in het bezit van een tuk-tuk )hij brengt je overal en vertelt/ en laat je alles zien van Sri Lanka zoals bijv. de watervallen, de vismarkt enz. je hebt aan hem een super gids!! Kortom, wij hebben hier een super leuke vakantie gehad!

Gereisd in november 2006

• 7C. den Besten21-10-2006

Groot beach resort met schaduwrijke tuin met veek ligstoelen en mooi zwembad. Personeel vonden wij niet zo service gericht als in andere hotels in Sri Lanka. Het mooie zandstrand is publiek en grenst aan de tuin. Veel goede restaurantjes (o.a. Aida, Sumantha, Golden Grill)in de buurt, dus all-inclusive raden wij niet aan. Kamers zijn netjes met goede badkamers. De kamers in de noordvleugel en het hoofdgebouw kunnen geluidsoverlast hebben van de treinen. Wij zaten in de zuidvleugel, dat was prima.

Gereisd in oktober 2006

• 8verween04-01-2006

De eerste maal in SRI Lanka.Hotel viel erg goed mee.Personeel vriendelijk en behulpzaam.We hadden all-inclusive geboekt.Indien er extra diende bijbetaald ,werden we hiervan verwittigd(zoals tombola georganiseerd ter gelegenheid Kerstavond en Oudejaarsavond)Het eten val erg goed mee.Elke dag een thema avond + tradiotonele gerechten van de streek.Het oudejaarsavonddiner was het mooiste en uitgebreidste ooit wat we meemaakten in het buitenland(zijn reeds in Kenia,Zanzibar ,Jamaica geweest(allen 5 sterren)

Gereisd in januari 2006

• 5Fam Jocquet10-09-2005

ligt naast de spoorweg waar treinen vanaf 6 uur tot 2 uur 's nachts rijden en toeteren, geen rust! Waren daar eerste week van grote vakantie, géén animatie voor de kinderen. Goed eten maar elke avond leuren met extra's om bij te betalen. Geen goede ervaring, rondreis was veel beter

Gereisd in september 2005

• 8A.Roelofs27-06-2005

Wij hebben verschillende malen hotel Bentota Beach bezocht. Een fantastisch hotel met één de van de beste keukens van Sri Lanka (zijn onderscheiden).Tennis, sportschool, extra zwembad, aanwezig. Service is uitstekend, entertainment in de avonduren. Gekleed tijdens diner (heren lange broek). Luxe hotel. Omgeving is prachtig.

Gereisd in juni 2005

Hotel Bentota Beach info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages