Reviews over Bentota

heerlijk relaxen!

wendy haer weening,
    27-2-2017

heerlijk luxe hotel. De kamers zijn netjes en ruim. Als je een kamer op de begaande grond hebt heb je eigen ligbedden. Service in het hotel is goed wifi ook goed. Eten was ook goed en bijna altijd lekker warm. en elke dag ander thema. wij hadden half pension. Maar als je naar dit hotel gaat moet je afvragen of all inclusief niet beter is want als je hier even samen lekker uitgebreid luncht en drinken erbij ben je zo 50 euro kwijt. Dat is echt schreeuwend duur. Maar de kwaliteit is wel echt goed. Zwembad is heerlijk en groot. Enigste nadeel te weinig bedjes Altijd moeilijk om beschikbare bedjes te vinden onder een parasol. Vaak zijn ze al zeer vroeg gereserveerd worden.

Een super guesthouse op een super locatie

Christel,
    30-1-2017

Een hele mooie plek om te verblijven

Het guesthouse heeft een grote tuin waar je vogels kunt spotten, varanen en mangoesten door lopen

Eekhoorntjes, uilen en apen kunt spotten

Een heerlijk rustige plek waar je zeker een hele tijd kunt verblijven

Een warme douche, super gastheer en vrouw waar niets teveel voor is

Fantastische plek , mooi !!!

Jennes sabrina,
    25-7-2016

Eten en personeel zijn SUPER !!!

Prachtig!

Inga,
    12-10-2015

In tegenstelling tot sommige reacties hebben wij een prachtige ervaring gehad! Het hotel is werkelijk waar ontzettend mooi en wordt heel erg goed onderhouden. Kamers zijn prachtig en de bedden liggen nog beter dan thuis!

Eten is goed en gevarieerd en als je niet van Aziatisch eten houdt dan is er genoeg keuze voor andere dingen.

Er zijn genoeg bedjes en je kunt kiezen of je aan het zwembad of aan de zee wilt liggen. Er lopen continue genoeg mannetjes rond die je helpen met bedjes verschuiven of versjouwen. Als je ze een beetje fooi geeft dan heb je 2 weken lang nieuwe beste vrienden!

Jammer genoeg is de stroming in de zee inderdaad heel erg sterk en kun je niet zwemmen. Wel zijn de grote golven ontzettend leuk en hebben wij ons 2 weken vermaakt als kleine kinderen in de zee!

Geweldige vakanties gehad en via internet hebben we verschillende excursies geboekt. Kandy, Olifantenweeshuis, Sigiriya, Mineriya National Park en Polonarruwa zijn grote aanraders!!

Heerlijk hotel

Martine,
    21-8-2015

Heerlijk hotel. Mooi aangelegd, prachtige kamers met uitzicht op zee. Zeer prettig verblijf met klantvriendelijk personeel. Eten is goed verzorgd en afwisselend. Een perfect hotel om even uit te rusten en te relaxen. De zee is heerlijk om een verfrissende duik te nemen.

Prima plek om ook wat mooie dagtochtjes te maken! Aanrader.

Bentota scoort een 8,2 uit 10, op basis van 19 reviews