Reviews over Belihul Oya

Prachtig

Tropisch,
    8-11-2016

Prachtig en op de top van een rock gelegen cottage. Zeer goed verzorgd. Qua interieur als ontbijt.

heerlijk verzorgd worden en tot rust komen

jef,
    7-2-2016

plaats is wat afgelegen van de 'bewoonde wereld' maar daarom ideaal tot rust te komen. Prachtig aangelegde tuin passend bij het landschap. Geweldige omgeving om te wandelen vergezeld van personeelslid. Redelijk goed bereikbaar met openbaar vervoer maar vervoer met auto is ook te organiseren door personeel. Het eten is heerlijk, personeel vriendelijk en behulpzaam.

Fantastische, rustige plek

fam. Luijten,
    29-11-2014

We hebben een rondreis van 3 weken in Sri-Lanka gedaan waarna we na 2 weken uit kwamen in Landa, een zeer mooie, rustige plek. Je verlaat de weg en na 100 meter lijkt het of je in een compleet nieuwe wereld bent, wat een rust en ruimte.

We hebben hier 2 nachten geslapen, zeer mooie kamers, alle was er aanwezig, het is erg kleinschalig vandaar ook de aandacht die je verdient.We waren met ons gezin met2 kinderen van in de 20 jaar. We hebben een heerlijke wandeling gedaan van 3 uur met een " gids" door de rijstvelden, dit was echt geweldig, tijdens deze wandeling een heerlijke afkoeling gezocht in een nabij gelegen rivier.

Het enige wat onze kinderen miste was een zwembad, wij denken dat als deze erbij zou zijn het echt helemaal af is. Er worden momenteel 5 nieuwe appartementen gebouwd en wij denken als deze klaar zijn inclusief eventueel een zwembad dat het 1 van de mooiste locatie's in Sri-Lanka kan zijn.

De tuin is schitterend aangelegd en je komt er echt tot rust.

Belihul Oya scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews