Bed and Breakfast Frans' Guesthouse

Review geschreven door Ellen en Machiel

Prachtig en prettig verblijf

Ellen en Machiel,
30-12-2015

We werden hartelijk ontvangen door Siri en Chuti. We kregen een fijne kamer toegewezen en voor de kamer was de veranda waar we lekker konden zitten. Daar werd ook de maaltijd geserveerd en of het nou een ontbijt of een diner was, het was verrukkelijk, dank aan Chuti. Siri nam ons mee in de tuktuk en regelde ook een mooie boottocht en een heerlijke massage voor ons. Na 4 dagen hebben we een reis door Sri-Lanka gemaakt met gids/chauffeur een vriend van Siri. Siri had de reis uitgestippeld. Daarna hebben we de vakantie afgesloten met nog twee nachten Alutgama. Wederom geweldig, we hebben genoten!

Schitterend land, aardige bevolking, zeker een herhaling waard.