Bed and Breakfast Frans' Guesthouse

Review geschreven door Arie en Miny Engbers

Opnieuw een fantastisch verblijf

Arie en Miny Engbers,
4-4-2015

Toen we de beslissing namen om voor de tweede keer Srilanka te bezoeken was het voor ons logisch dat we na de mooie ervaring in 2012 onze reis ook deze keer zouden beginnen in Frans Guesthouse in Aluthgama. Voor ons was het weer thuiskomen bij vrienden. Het mooi verzorgde Guesthouse de goede kamers en het prachtige uitzicht over de Bentota River. We hebben genoten van het varen op de Bentota River o.a. Door de Mangrove aan de monding van de rivier. De behulpzaamheid en service is voortreffelijk We hebben een heerlijk verblijf gehad en lekker gegeten. Na 4 dagen verblijf zijn we met Siri Silva 7 dagen op trip gegaan zeer bijzondere ervaring.