Reviews over Alutgama

Goed en vriendelijk personeel

Willem,
    25-5-2017

Appartement schoon en ruim koele kamers

Een aanrader

Ib,
    24-5-2017

Siri en zijn familie hebben er alles aan gedaan om ons een hele fijne vakantie te bezorgen. Vanaf dag 1 voelde wij ons erg thuis in deze prachtige omgeving. Het eten was heerlijk en er werd zelfs rekening gehouden met de pittigheid.

Siri heeft ook een hele leuk trip voor ons uitgestippeld en daarbij rekening gehouden met onze wensen. We zijn al aan het kijken voor onze volgende vakantie naar sri lanka en natuurlijk gaan we dan weer naar Frans guesthouse!

Geweldige gastvrijheid op een hele mooie plek

Guido,
    11-2-2017

Je wordt door Siri en zijn familie geweldig in de watten gelegd. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Onze rondreis begon en eindigde in Aluthgama.

Ook heerlijk dat je kunt overleggen wat je wel en niet wilt zien en doen. Op alle mogelijke manieren word je door Siri tegemoet gekomen. En wat een heerlijke maaltijden krijg je opgediend.

Prachtig en prettig verblijf

Ellen en Machiel,
    30-12-2015

We werden hartelijk ontvangen door Siri en Chuti. We kregen een fijne kamer toegewezen en voor de kamer was de veranda waar we lekker konden zitten. Daar werd ook de maaltijd geserveerd en of het nou een ontbijt of een diner was, het was verrukkelijk, dank aan Chuti. Siri nam ons mee in de tuktuk en regelde ook een mooie boottocht en een heerlijke massage voor ons. Na 4 dagen hebben we een reis door Sri-Lanka gemaakt met gids/chauffeur een vriend van Siri. Siri had de reis uitgestippeld. Daarna hebben we de vakantie afgesloten met nog twee nachten Alutgama. Wederom geweldig, we hebben genoten!

Schitterend land, aardige bevolking, zeker een herhaling waard.

Opnieuw een fantastisch verblijf

Arie en Miny Engbers,
    4-4-2015

Toen we de beslissing namen om voor de tweede keer Srilanka te bezoeken was het voor ons logisch dat we na de mooie ervaring in 2012 onze reis ook deze keer zouden beginnen in Frans Guesthouse in Aluthgama. Voor ons was het weer thuiskomen bij vrienden. Het mooi verzorgde Guesthouse de goede kamers en het prachtige uitzicht over de Bentota River. We hebben genoten van het varen op de Bentota River o.a. Door de Mangrove aan de monding van de rivier. De behulpzaamheid en service is voortreffelijk We hebben een heerlijk verblijf gehad en lekker gegeten. Na 4 dagen verblijf zijn we met Siri Silva 7 dagen op trip gegaan zeer bijzondere ervaring.

Alutgama scoort een 9,1 uit 10, op basis van 7 reviews