We hebben een aantal aanbieders voor Xativa voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Xativa voor je op een rij gezet:

Reviews over Xativa

mooi stad in het binnenland

conny
    3-4-2018

Xativa of Jativa is een mooi stadje niet zo ver van de kust vandaan maar in een totaal andere omgeving, heuvels en vlaktes. Ga even langs bij de Touristinfo voor een stadsplattegrond en informatie over de bezienswaardigheden. Er zijn verschillende kerken, musea en de belangrijkste attractie het Castillo wat mooi boven de stad ligt. Al met al is de stad goed voor een dag vullend programma.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk plaatsje met prachtige ruine op bergtop

Elly
    13-11-2013

We hebben deze plaats bezocht met de trein vanuit Valencia. € 8 p.p Leuk klein stadje met een aantal winkelstraatjes. Dit is goed te doen op een ochtend/ of middag.

De grootste bezienswaardigheid van Xiativa ( Jativa ) is de ruine. Leuke wandeling in het najaar naar de top van de berg.

Onderweg een leuk klein restaurantje voor een hapje en een koel drankje op het overdekte terras

Gereisd Met partner in oktober 2013
Xativa scoort een 8 uit 10, op basis van 11 reviews