Reviews over Xativa

mooi stad in het binnenland

conny
    3-4-2018
    Xativa of Jativa is een mooi stadje niet zo ver van de kust vandaan maar in een totaal andere omgeving, heuvels en vlaktes. Ga even langs bij de Touristinfo voor een stadsplattegrond en informatie over de bezienswaardigheden. Er zijn verschillende kerken, musea en de belangrijkste attractie het Castillo wat mooi boven de stad ligt. Al met al is de stad goed voor een dag vullend programma.

Leuke typisch Spaanse stad !!

Joeri
    28-9-2014
    Absoluut te bezoeken !! Heel wat bezienswaardigheden (kasteel o.a.) en gezellige sfeer met heel wat mogelijkheden om iets lekker te gaan eten&drinken
Xativa scoort een 8,1 uit 10, op basis van 11 reviews