Bed and Breakfast Mas del Rey

214 reviews over Bed and Breakfast Mas del Rey in het Nederlands

Top!!

Suus, Berny, Sarah en Mees
12-8-2018

1e ervaring B&B. Was top! Super koningskamer en prima voor gezin met 2 kinderen. 'S avonds werd er lekker eten bereid door Marieke en Gerard. Overigens geheel vrijblijvend om hier gebruik van te maken. We voelden ons vanaf 1e moment thuis.

Formidabel heerlijk en gezellig.

Steven,Joke en Lenne
9-8-2018

Marieke en Gerard zijn super mensen. Vriendelijk ,spontaan onthaal. Voelt je echt thuis bij hen. Voor ons eerste keer b&b voor een langere periode. Fijne avonden beleefd met andere gasten en het super lekker eten van Marieke en Gerard. Onze mening ....zeker doen.😃😎!!!!!!

Fantastisch!

Lieselot & Maarten
5-8-2018

We werden heel vriendelijk ontvangen. Onze kamer was helemaal in orde, een ruimte kamer met een groot balkon. Alles zeer netjes. De b&b is omgeven door rust. Je kan er in alle rust even aan het zwembad liggen. Genieten! Het ontbijt is heel lekker. We hebben 1 keer 's avonds mee gegeten, was ook zeer lekker! We konden steeds terecht met onze vragen over de omgeving, waar we iets konden eten, welke stadjes de moeite zijn,.... Een echte aanrader deze B&B!

Super !

Melissa, Kristof en Thomas
3-8-2018

Het was een super leuke maar veel te korte week. Marieke en Gerard zijn hartelijke mensen die hun gasten met plezier laten genieten.

Wij gaan zeker nog eens terug naar deze fijne B&B.

Wauw!!

Yannick Persyn
2-8-2018

Fantastische B&B met zeeeeeer mooie en ruime kamers. Alles was meer dan prima: het huis, de ligging, het zwembad, de eigenaars, de honden, en zeker ook het eten: lekkerrrrr! En een mooie verbroedering tussen Belgen en Nederlanders aan tafel! Enerzijds jammer dat er slechts 3 avonden per week een avondmaal geserveerd wordt, anderzijds moet je hierdoor ook eens elders gaan eten en zie je ook eens iets anders. Aanraders zijn zeker een etentje in Peniscola op een avond met zicht op zee en restaurant Mar Blava in Benicarlo (reserveren is noodzakelijk!!!). Wij haden hier een fantastische week!!

Top verblijf

Hans
31-7-2018

Al verschillende keren hier geweest. Elke keer was het fantastisch. Grote schone kamers, gastvrije eigenaren die ook nog eens op verzoek een heerlijke avondmaaltijd voor je neerzetten. Deze keer was het een golf week met vrienden. Op 15 minuten rijden ligt de golfbaan panoramica. Anders dan de weg erheen doet vermoeden, de baan ligt midden in een gedeeltelijk afgebouwd project, is de golfbaan een prachtige goed verzorgde en goed geprijsde baan. Kortom het was weer een heerlijk week.

Rustieke B&B met gezellige sfeer

Nellek en Hans
30-7-2018

Warm, belangstellend ontvangst van de gastvrouw en gastheer.

Ruime schone kamers, met goede douche en leuk gemeubileerd terras; WIFI is overal van goede kwaliteit (zelfs bij het zwembad).

Het ontbijt biedt een ruime keuze, met een vers gekookt/gebakken (roer)ei.

Regelmatig wordt er door de Nederlandse eigenaars een leuk diner gekookt voor de gasten, waarbij rekening gehouden wordt met dieetwensen en allergieën. Dit groepsdiner geeft een mooie gelegenheid voor het uitwisselen van tips en ervaringen. Mas del Rey is een prima B&B, op nog geen 25 autominuten van de kust.

Aanrader!

Kistemaker
27-7-2018

Het is een heerlijke plek. Schone kamers, mooie omgeving, fijn zwembad en daarnaast ontzettende prettige en leuke gastheer en gastvrouw. Er heerst een heerlijke prettige rust. Echter Vinaros is in de buurt voor het lekkere strand, fijne restaurantjes en gezelligheid.

Genoten van rust, locatie en kookkunsten !

Familie Van Parys
25-7-2018

Mooie b&b, op een zeer rustig gelegen locatie tussen de appelsienboomgaarden. Door de zeer vriendelijke ontvangst bij aankomst voelden wij er ons meteen thuis. De ruime kamers zijn zeer net en voorzien van een mooi terras. Het uitgebreid ontbijt, geserveerd met een eitje naar wens, maakte dat de dag meteen goed van start kon: een rustige dag ter plaatse met een duik in het grote zwembad of een uitstap. De locatie is een goede uitvalsbasis voor een strandbezoek, een mooie wandeling in de nabijgelegen natuurparken of een stevige fietstocht. Valencia en Tarragona zijn van hieruit ook mogelijk.

De eigenaars Marieke en Gerard zijn een super gastvrouw en gastheer, steeds bereid voor uitleg omtrent de omgeving of een tip voor een goed restaurant in de buurt. De mogelijkheid om een aantal avonden in de week van hun kookkunsten te genieten is een absolute aanrader. Dit brengen zij culinair, eerlijk, puur en met heel veel ‘goesting' : top!

De algehele sfeer is heel relaxt. Gastvrij ontvangst door Marieke en Gerard. We hebben 5! keer gegeten bij de Mas en alle keren even lekker. Fijne ruime kamer met groot balkon. Lekker ontbijt. Heerlijk zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas del Rey in Vinaròs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas del Rey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Mas del Rey scoort een 9.55 uit 10 op basis van 214 reviews.