Bed and Breakfast Mas del Rey

226 reviews over Bed and Breakfast Mas del Rey in het Nederlands

Aangenaam vertoeven

Tim,
3-1-2019

In december was ik te gast bij Marieke en Gerard. En ben warm ontvangen in hun mooie B&B. De kamers zijn ruim en schoon en er is voldoende privacy. Het ontbijt en avondeten is perfect verzorgd. Deze mensen zijn zeer gastvrij en maken van ontbijt en diner een feestje. Het voelde voor mij meteen als thuis komen. Een fijne plek om even te onthaasten en je krijgt voldoende tips om te ontdekken in de omgeving. Goed om te weten dat ze drie honden hebben, die erg lief zijn.

Het zwembad is in de winter gesloten, maar dat wist ik.

Dank je wel Marieke & Gerard voor alle goede zorgen. En nog de beste wensen voor 2019!

Gereisd alleenreizend in december 2018

Landelijk gelegen met relaxte sfeer

Marie-louise,
14-10-2018

Mas del Rey is een plek om je snel thuis te voelen, Marieke en Gerard zorgen voor een relaxte sfeer. Mooie grote kamer met ruim balkon en heerlijke gemeenschappelijke ruimtes (huiskamer, terras voor en achter en zwembad). Ontbijt en diner is lekker en verzorgd. Auto is wel nodig om hier te komen en de leukere plaatsen te bezoeken.

Kortom: een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Een heerlijke plek om bij te komen

Ben en Marije,
14-10-2018

Ruime kamer schoon mooi ingericht

Heerlijk ontbijt

Diner met alle gasten die dat willen, te gek

Mooie omgeving genoeg te ontdekken niet toeristisch

Verbeterpunt het pad naar de B&B

Heerlijk!

Lianne Soffers,
13-10-2018

Een geweldige plek, wel wat afgelegen. Super aardige eigenaren, heerlijk eten en een gastvrij onthaal.

Tevens erg mooie, goed verzorgde kamers.

super

Maud,
12-10-2018

Ontzettend relaxed, lekker ruime kamer, heerlijk en uitgebreid ontbijt, veel te doen in de omgeving, diner top

Gereisd met partner in augustus 2018

Prachtig verblijf

Pascale,
12-10-2018

Een heerlijk B&B, prachtige kamer mooi uitzicht over het landelijke achterland. Marieke en Gerard zijn behulpzaam vlot relaxed en verzorgend, net wat eenieder nodig heeft voor een fijn verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2018

Ultieme ontspanning & een ontzettend welkom gevoel

Peter Vriens,
27-9-2018

Absolute ontspanning op een prachtig resort!

Marieke en Gerard zijn ongelofelijk gastvrije mensen en zorgen met hun service, tips en gezelligheid voor een sfeer waarbij je echt aan ontspannen toekomt. De kamers, het heerlijke zwembad, het ontbijt en de smaakvolle diners waarvoor je in kunt tekenen, álles is meer dan dik in orde!

Een auto is wel noodzakelijk maar dan zit je ook binnen 20 minuten aan het strand of in leuke, levendige dorpjes.

Wij zijn 5 dagen op Mas del Rey geweest en onze conclusie kan er maar één zijn: Dít is het gevoel dat je wilt hebben op vakantie!! Marieke & Gerard: Dankjewel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Toplocatie waar veel valt te genieten!

Monique,
19-9-2018

De heel vriendelijke gastheer Gerard en gastvrouw Marieke maken ieders verblijf op de Mas del Rey tot een succes. Een schitterend gebouw met mooie, ruime en schone kamers die met gevoel voor smaak en oog voor detail zijn ingericht. Lekker ontbijt en als je wil ook heerlijk diners. Een schitterende locatie net achter de kust in de campo met uitzicht op zee en de bergen. Het ligt ideaal tussen Barcelona en Valencia met het nog redelijk authentieke badplaatsje Vinaros op een kwartiertje afstand. Voor als je van strand houdt, voor als je van wandelen houdt, voor als je van grote steden houdt maar ook als je liever een boekje bij het zwembad leest of culinair fijnproever bent, Mas del Rey is in alle gevallen een uitstekende bestemming.

Voor herhaling vatbaar.

Alida,
14-9-2018

Het is er heerlijk rustig. De kamer is prachtig, schoon en comfortabel. Ontbijt heerlijk.

Gereisd met partner in september 2018

Marieke en Gerard zijn superaardige en attente eigenaren. Mas del Rey is een paradijsje in een prachtige omgeving, rustig gelegen waarbij je binnen ca. 20 minuten het strand en de omliggende dorpjes per auto kunt bereiken. Schone, ruime kamers, heerlijke bedden, een mooi zwembad en een fantastisch ontbijt.

‘ s Nachts hoor je werkelijk niets en kun je in de meeste gevallen de uitgebreide sterrenhemel bekijken. De kookkunsten van beide hosts zijn echt Voortreffelijk!!

Wij hebben maar één tip: Boeken! Hier worden we blij van!!

Gereisd met partner in juli 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas del Rey in Vinaròs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas del Rey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.