Bed and Breakfast Mas del Rey

189 reviews over Bed and Breakfast Mas del Rey in het Nederlands

Fantastisch heerlijk!

Bibi
18-1-2018

Jaarwisseling en de eerste dagen van 2018 mogen logeren bij Marieke en Gerard op Mas del Rey. Het zag er op de website 'Leuk en Goed' uit..."Handig ook dat je er kunt eten en de eigenaar kookt" dachten we.

Die kan ik wel even wat aandikken nadat wij er geweest zijn:

Een prachtig huis en een warm welkom van Marieke en Gerard. De kamers zijn op en top in orde en ontzettend clean en netjes en wat is dat fijn! top in orde.

En het eten? subliem-dikke-tien!

Alles klopt en ik kan iedereen verzekeren van een heerlijk, rustig verblijf. Heb je vragen? Gerard en Marieke staan altijd voor je klaar. Geen twijfel....Mas del Rey is een heel fijn verblijf.

Heerlijk!

Door
10-1-2018

Het was een feestje om hier oud & nieuw te vieren! En ook nog eens met een zonnetje en 20 graden. Marieke en Gerard hebben van deze plek echt een paleis gemaakt. Per dag kan je aangeven of je mee-eet die avond, dus dat deden wij. Elke avond genoten wij van een fantastisch 3-gangen diner gemaakt door hen. De kamers zijn schoon en groot én hebben een geweldig uitzicht over de vallei. De B&B heeft ook een super tuin én een zwembad. Voor ons was dat te koud, maar wij komen zeker terug in de zomer voor een plons.

Een kleine note: koffie en thee op de kamer zou het voor ons helemaal afmaken.

Verbluffend

Frans & Irene
14-11-2017

Per toeval kwamen we deze B&B tegen op internet. We zochten een extra overnachting op onze reis naar Calp.

We hadden onze twijfels i.v.m. de ligging. Maar wat een geweldige locatie, geweldige kamer en wat een vriendelijke eigenaren. We hadden aangegeven niet zo'n grote eters te zijn en daar is heel goed rekening mee gehouden. Het diner was geweldig. Ook het ontbijt was perfect met kon zelfs kiezen tussen gekookt of gebakken ei. Je komt hier echt tot rust.

We zijn eigenlijk we benieuwd hoe het daar is in de zomer, het lijkt ons geweldig.

Wederom geweldige ontvangst en super accommodatie.

Jos Driessens
29-10-2017

Prima ligging, gastvrije ontvangst, lekker eten.

Wat een feestje!!

Chris Doodewaard
25-10-2017

Het kleine landweggetje doet je niet vermoeden dat je enkele momenten later terecht komt bij een kleine oase. Behalve door Marieke en Gerard werden we hartelijk begroet door de honden Joop, Henk en Bruno. Een oase van rust, ruimte en gastvrijheid. Marieke en Gerard zorgen voor een heel warm welkom en zijn tevens vraagbaak over wat er in de omgeving allemaal te doen is. 's Avonds moe van alle indrukken kun je, alleen als je dat wilt, aan de grote familietafel aanschuiven om te genieten van een heerlijk 3 gangen diner. Daarna koffie of thee en natuurlijk een glaasje van de vermaarde eigen gemaakte kumquatcello. De omschrijving B&B Plus doet zijn naam eer aan. We hebben een heerlijke vakantie gehad en leuke nieuwe mensen ontmoet! Zeker voor herhaling vatbaar!

Doen! Mas del Rey is een fantastische plek!

Georgette
25-10-2017

Mas del Rey is een fantastische plek voor zowel gezinnen, stellen, maar ook als je er alleen even tussen uit wilt. Mas del Rey ligt tussen de olijfbomen en is een oase van rust. Een perfecte uitvalsbasis om te genieten van het spaanse leven, het strand, de zee, het gezellige Vinaros maar ook voor een bezoek aan bijvoorbeeld Valencia! Mas del Rey heeft heerlijke comfortabele kamers, zeer schoon, fijn zwembad en niet te vergeten de eigenaren Gerard en Marieke zijn fantastische gastvrije mensen die er alles aan doen om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken! Heerlijk ontbijt en een aanrader om te genieten van hun kookkunsten!

Top vakantie gehad!

Kevin schellekens
24-10-2017

Super locatie, gastvrij en heerlijk eten!

Gastvrijheid, rust & prachtige accomodatie

Noortje & Thomas
24-10-2017

Wij hebben genoten van de gastvrijheid, rust, mooie accomodatie en de leuke plaatsjes in de directe omgeving. Je kunt hier echt even helemaal ontspannen. Voor ons was het appartement ideaal aangezien we met een zoontje van 10 maanden niet elke dag op pad wilden. Ik zou Mas del Rey aan iedereen aanraden.

Subliem vakantie oord, beste keuze😊

Hugo en Jeanette
24-10-2017

Alles was geweldig, maar het eten overtrof alles wel. Het was supergezellig, pittoreske plaatjes in de buurt zoals Vinaros en Peniscola.

Lekker zandstrand in Vinaros, té leuk allemaal, wij gaan zeker nog eens terug!

Geweldig goed, wat je van een b&b verwacht.

Hans en Joke
24-10-2017

3 dagen op doorreis naar het zuiden hier verbleven. Ook niet ver van de tolweg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas del Rey in Vinaròs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas del Rey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Mas del Rey scoort een 9.51 uit 10 op basis van 191 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: