Géén boekingskosten

Contact

304 Reviews over Mas del Rey

• 9Kirsten24-07-2022

Heerlijk

Heerlijke rustige plek, fijne kamers, aardige gastvrouw en -heer met heerlijke kookkunsten. Goede uitvalsbasis voor strand en bergen.

• 10Kathleen De Smet09-06-2022

Verwennerij!

Prachtig gelegen, maar wat een culinaire verwennerij! Elke dag toveren Marieke en Gérard naast het ontbijt ook heerlijke lunch en diners. Het verblijf was heerlijk in alle opzichten, bedankt en tot de volgende keer. Groetjes.

• 9Alco en Geusje Wiersma24-05-2022

Klein paradijs.

Dit is in alle opzichten een eersteklas plek. Perfecte gastheer en -vrouw in een nieuw, ruim huis van alle gemakken voorzien, oase in de campgne.

• 9Mark en Inge20-05-2022

Fantastisch!!

Een heerlijk adres met veel wandel- en fietsmogelijkheden. Eigernaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Eten was top. Al met al een fantastisch adres!

• 10Patrick Weltjens09-03-2022

Supergastvrij, niets is teveel, super kok!

Super! Ik had de eer de 'Koningskamer' te treffen en zo ben ik ook in de watten gelegd. Eten als een sterrenrestaurant, spontane, leuke uitbaters die niets te veel is, nette en extreem ruime kamer en een prachtige omgeving tussen de sinaasappels.

• 10Astrid en Maarten07-03-2022

Een top B&B

Wij hebben genoten van ons verblijf. Onze kamer had aan 3 kanten een schitterend uitzicht, een heerlijk bed, veel zitruimte en een goede douche. Marieke en Gerard zijn voortreffelijk als gastheer/vrouw. In de ochtend zorgden zij voor een heerlijk ontbijt. Je kan er voor kiezen een 3-gangen maaltijd door hun te laten bereiden. Dat kan ik iedereen ook van harte aanraden...echt voortreffelijk. In de omgeving is veel te zien en te doen, kortom wij raden deze B&B bij iedereen van harte aan.

• 10Hans & Nicole05-03-2022

Top verblijf bij fijne mensen!

Eind februari een paar nachten bij Marieke en Gerard gelogeerd. Wat een fijn plekje zeg! Mooie, nette en grote kamer met wijds uitzicht en heerlijk bed en fijne douche. We gingen elke dag goed uitgerust op pad naar dorpjes en steden in de omgeving om vervolgens ‘s avonds verwend te worden met een 3-gangen diner, bestaande uit creatieve, super lekkere en gezonde gerechten. Echt een aanrader.

• 10Martien en Franka Koppens03-03-2022

Uitmuntend ! Het voelt er als thuiskomen.

Het moment dat Marieke de poort voor ons opende toen we daar aankwamen voelde we ons al direct thuis. Klantvriendelijk, en fijne kamers met zeer goede bedden. Blijf je hier ook dineren, dan valt je mond vanzelf open van verassingen die Gerard en Marieke voorschotelen. Een 10 met een griffel, omdat tijdens ons verblijf hier niets is aan te merken. Bedankt ook nog voor alle tips om uitstapjes te gaan maken. Tot de volgende keer! Dat weten we zeker😎

• 10Stef Bogers16-10-2021

Geweldig verblijf! 😍 Top eten 🍽 Gezellig 🥳

Alles is top geregeld. Gemoedelijke sfeer met lieve mensen. Ik was hier voor een ‘think week’ om even af te schakelen en heb hier een week mogen verblijven. Kamers zijn prima en het bed slaapt heel goed. Ik had een fijne werkplek en de WiFi is goed geregeld. Ontbijt in de opkomende zon is goed en het avondeten nog beter! Gerard en Marieke doen het met veel plezier en dat voel je. Echte horecamensen die snappen wat gastvrijheid betekend. Echte aanrader in deze mooie omgeving. Een dikke 10 💪🏻

• 9Bert Rondas15-10-2021

Fantastisch, hier komen we terug!

Mas del Rey is een prachtig gebouw, landelijk gelegen tussen sinaasappel- en olijfboomgaarden, waar door de eigenaars Gerard en Marieke goed over is nagedacht. Veel privacy voor de gasten, genoeg fijne plekjes om buiten te zitten en als je in bent voor wat contact met de eigenaars of andere gasten, dan gaat dat als vanzelf. Je wordt er met rust gelaten en de eigenaars voelen feilloos aan hoe je je tijd bij hun wil doorbrengen. Onze kamer voor 5 nachten was de Koningskamer; een grote prachtige kamer met een fijn balkon. De nachten in Mas del Rey zijn lekker rustig. Er is nauwelijks verkeer in de omgeving en Vinaros en Peniscola liggen op 20 minuten fietsafstand, voor een groot deel via rustige landwegen. Ga je naar Mas del Rey eet dan eens 's avonds een keer mee. Er wordt lekker gekookt en voor of achter het huis kun je heerlijk van de maaltijd genieten. Het ontbijt is prima, het gebouw is perfect onderhouden en alles is kraakhelder.

Bed & Breakfast Mas del Rey info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar