Bed and Breakfast Mas del Rey

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Mas del Rey
9,6

223 reviews over Bed and Breakfast Mas del Rey in het Nederlands

Een heerlijke plek om bij te komen

Ben en Marije
14-10-2018

Ruime kamer schoon mooi ingericht

Heerlijk ontbijt

Diner met alle gasten die dat willen, te gek

Mooie omgeving genoeg te ontdekken niet toeristisch

Verbeterpunt het pad naar de B&B

Heerlijk!

Lianne Soffers
13-10-2018

Een geweldige plek, wel wat afgelegen. Super aardige eigenaren, heerlijk eten en een gastvrij onthaal.

Tevens erg mooie, goed verzorgde kamers.

super

Maud
12-10-2018

Ontzettend relaxed, lekker ruime kamer, heerlijk en uitgebreid ontbijt, veel te doen in de omgeving, diner top

Prachtig verblijf

Pascale
12-10-2018

Een heerlijk B&B, prachtige kamer mooi uitzicht over het landelijke achterland. Marieke en Gerard zijn behulpzaam vlot relaxed en verzorgend, net wat eenieder nodig heeft voor een fijn verblijf.

Ultieme ontspanning & een ontzettend welkom gevoel

Peter Vriens
27-9-2018

Absolute ontspanning op een prachtig resort!

Marieke en Gerard zijn ongelofelijk gastvrije mensen en zorgen met hun service, tips en gezelligheid voor een sfeer waarbij je echt aan ontspannen toekomt. De kamers, het heerlijke zwembad, het ontbijt en de smaakvolle diners waarvoor je in kunt tekenen, álles is meer dan dik in orde!

Een auto is wel noodzakelijk maar dan zit je ook binnen 20 minuten aan het strand of in leuke, levendige dorpjes.

Wij zijn 5 dagen op Mas del Rey geweest en onze conclusie kan er maar één zijn: Dít is het gevoel dat je wilt hebben op vakantie!! Marieke & Gerard: Dankjewel!

Toplocatie waar veel valt te genieten!

Monique
19-9-2018

De heel vriendelijke gastheer Gerard en gastvrouw Marieke maken ieders verblijf op de Mas del Rey tot een succes. Een schitterend gebouw met mooie, ruime en schone kamers die met gevoel voor smaak en oog voor detail zijn ingericht. Lekker ontbijt en als je wil ook heerlijk diners. Een schitterende locatie net achter de kust in de campo met uitzicht op zee en de bergen. Het ligt ideaal tussen Barcelona en Valencia met het nog redelijk authentieke badplaatsje Vinaros op een kwartiertje afstand. Voor als je van strand houdt, voor als je van wandelen houdt, voor als je van grote steden houdt maar ook als je liever een boekje bij het zwembad leest of culinair fijnproever bent, Mas del Rey is in alle gevallen een uitstekende bestemming.

Voor herhaling vatbaar.

Alida
14-9-2018

Het is er heerlijk rustig. De kamer is prachtig, schoon en comfortabel. Ontbijt heerlijk.

Marieke en Gerard zijn superaardige en attente eigenaren. Mas del Rey is een paradijsje in een prachtige omgeving, rustig gelegen waarbij je binnen ca. 20 minuten het strand en de omliggende dorpjes per auto kunt bereiken. Schone, ruime kamers, heerlijke bedden, een mooi zwembad en een fantastisch ontbijt.

‘ s Nachts hoor je werkelijk niets en kun je in de meeste gevallen de uitgebreide sterrenhemel bekijken. De kookkunsten van beide hosts zijn echt Voortreffelijk!!

Wij hebben maar één tip: Boeken! Hier worden we blij van!!

Heerlijk!

Berdien Wilzing
31-8-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben we hier gehad. Gerard en Marieke zijn echt super hosts! Heerlijke plek om te ontspannen. Lekker zwembad, mooie ruime kamers, heerlijk eten!! Je kunt makkelijk naar het strand, naar een stadje of de bergen in. Wat wil je nog meer? 😃😃

Zeker voor herhaling vatbaar.

Grace H
29-8-2018

Fijne kleinschalige B&B met mooie ruime kamer en een groot balkon met weids uitzicht. Goed verrekpunt voor uitstapjes. Bijvoorbeeld Vinaros nog een 'niks aan de hand' badplaatsje in Spanje.

Attente eigenaren die goede tips gaven voor uitjes en restaurants. Dit laatste kan ook prima bij de B&B.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas del Rey in Vinaròs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas del Rey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.