We hebben een aantal aanbieders voor Vinaròs voor je op een rij gezet:

Reviews over Vinaròs

Voor elk wat wils

Marvin
    25-7-2013

Vinaros zelf is rustig en niet al te toeristisch. Het centrum is gemoedelijk en er heerst een "Spaanse" sfeer. Het nabij gelegen Benicarlo en Peniscola zijn veel mondainer en erg toeristisch, met veel grote en luxe hotels. De omgeving is prachtig, en het iets verder in de bergen gelegen Morella, is zeer de moeite waard. Zowel het bezoeken van Valencia als Barcelona zijn op één dag te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

prima bestemming maar niet voor 'uitgaansjeugd'

yvonne
    22-7-2013

De recessie heeft hier flink huis gehouden. Veel zaken gesloten, nieuwbouwprojecten leeg en/of half afgebouwd. Zeker omdat Vinarós een kleinere bestemming is, zie je dat duidelijk. In Valencia. Peniscola e.d. is het minder opvallend, populairder als bestemming, maar ook daar zie je het. Valencia, prachtige stad, zeker bezoeken (trein)

Gereisd Met partner in juni 2013

Deze plaats niet meer!

Fam.
    20-7-2013

Als is al die beoordelingen hier lees vraag ik me af waar ze geweest zijn. De plaats Vinaros is echt niet mooi. Er zijn amper winkeltjes en de gebouwen zijn ronduit lelijk en deprimerend. Alleen het strand is mooi en er ligt een fantastisch restaurant aan het strand dat "Limbo"heet. Hier kun je geweldig eten en zeer vriendelijk personeel. Als je op vakantie gaat en vertier zoekt moet je hier echt niet zijn!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Gezellige stad met mooie boulevard

Raymond Otten
    25-6-2013

Op nog geen 5 minuutjes rijden vanaf de B&B Casa Amamos, zit je in het centrum van Vinaros vol met winkels, winkeltjes en restaurants. Goede parkeergelegenheden vlak aan de boulevard aan de grens van het centrum.

Gereisd Met partner in mei 2013

Super leuk plaatsje

mevrouw Lubbers
    31-8-2012

Geweldige plaats met niet teveel toeristme, mooie boulevard met van alles te doen en prachtige stranden. Zeer ontspannen sfeer en als je de toeristische drukte wil dan kun je gewoon naar Peniscola gaan. Super vakantie gehad

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012
Vinaròs scoort een 8,6 uit 10, op basis van 67 reviews