Reviews over Villena

de beste plek in spanje!

Bianca Haan,
    30-10-2013

Fantastische locatie met zeer vriendelijke, gastvrije mensen! Zeer schoon en comfortabel ingerichte appartementen!

Topaccomodatie op een geweldige locatie!!

Bianca en ivo,
    11-10-2013

Heel leuk appartement, mooi en rustig gelegen met goede wandelmogelijkheden en uitstekend geschikt om van hieruit de Costa Blanca te ontdekken met een (huur)auto.

Door mijn werk als reisadviseuse heb ik zowel privé als voor mijn werk al heel wat leuke plekjes bezocht en veel gezien, positief en negatief.....Deze mensen weten zich echt te onderscheiden, dit is geen standaardappartementje, je voelt meteen dat deze haciënda met zeer veel liefde gemaakt is en daarbij zijn de appartementen ook nog zeer smaakvol en gezellig ingericht. Het is superschoon en aan werkelijk alles is gedacht! De warmte, hartelijkheid, behulpzaamheid en het ontzorgen van deze mensen maken je vakantie compleet, het voelt meteen als thuiskomen!

Super appartement op een toplocatie!!

Bianca en Ivo,
    7-10-2013

Bij alle eerdere reacties hier kunnen wij ons alleen maar aansluiten, alles is al gezegd en ook wij hebben een topvakantie gehad! Bij aankomst geniet je meteen van het rustgevende geweldige uitzicht en de gastvrije en hartelijke ontvangst van Rens, Josi, ouders en lieve hondjes.

Onbezorgd genieten

Jolanda Bakker,
    10-8-2013

Uitstekend tevreden over alles eigenlijk! Het zijn super leuke, lieve, hartelijke mensen die er alles voor doen om je een zo zorgeloos mogelijke vakantie te bezorgen.

De locatie is mooi en rustig, de accomodatie zeer kindvriendelijk. Er is leesvoer aanwezig voor de mensen die van een tijdschrift of boek willen genieten en er is ook speelgoed en spelletjes voor de kinderen.

Een dikke klapper met tips verteld je precies wat je waar kan doen en is een goede start om de omgeving te verkennen. Grote steden als Alicante en Benidorm zijn binnen een uur te rijden, maar er zijn ook meerdere leuke kleinere steden en dorpen in de buurt.

De appartementen zijn mooi ingericht, zeer proper en functioneel. Bijna alles is standaard aanwezig, hoef je niet van thuis mee te nemen.

Voor een klein bedrag staat er zelfs een goed gevulde ijskast voor je klaar als je aankomt.

We hebben meteen weer geboekt voor volgend jaar!

zeer gastvrij verblijf

van Engelshoven,
    23-7-2013

Als gezin met drie kinderen hebben we een super vakantie gehad bij Haciënda Cabreras. Een mooie, rustige plek om tot rust te komen. Haciënda Cabreras heeft twee mooie appartementen en een ruim zwembad. Zeer gastvrije ondernemers die ervoor zorgen dat hun gasten een super vakantie hebben.

Een auto is onmisbaar.

Villena scoort een 8,7 uit 10, op basis van 7 reviews