We hebben een aantal aanbieders voor Villalonga voor je op een rij gezet:

Reviews over Villalonga

Toplocatie!

Alex M.,
    12-7-2016

Ben nu twee keer in dit vakantiehuis geweest. Een keer met mijn kinderen van begin 20 en de andere keer met vrienden. Helemaal top. Een heerlijk vakantiehuis met diverse mogelijkheden om heerlijk te relaxen en tot rust te komen. Indien je aankomt staat er een flesje wijn klaar. Heerlijke bbq, een grote koelkast met ijsmachine, wifi en Nederlandse tv in de woning aanwezig. In de directe omgeving is veel te zien en te beleven. Op een klein uurtje afstand rijden van de mooie stad Valencia en het vliegveld. Gandia is een leuke stad. Goed toeven. Heerlijke tappa's en Paela. Eten en drinken tegen een betaalbare prijs. Dichtbijzijnde supermarkt ligt op ongeveer 10 minuten rijden. Ook zijn er vele mooie stranden in de directe omgeving aanwezig. Kortom een echte aanrader. Een huurauto is een must. Ger en zijn vrouw zijn prima gastheer-en vrouw. Ze weten wat gasten nodig hebben voor een prima vakantie en doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Weet zeker dat ik hier niet voor het laatst geweest ben...............

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Voor elk wat wils

Wim B,
    10-1-2014

Zeer goed verzorgde luxe accomodatie in een rustige omgeving met groot zwembad, internet en schotelantenne. Dichtbij een klein dorpje met een goede supermarkt en tabacco. In de omgeving uitstekende restaurants (local food, paella, italiaans etc).

De natuur in het binnenland was verrassend mooi en dichtbij (15 minute rijden) en er liggen prachtige routes voor wandelaars en mountainbikers. Prachtige stranden in de buurt.

Samengevat, een perfecte locatie voor een gevarieerde vakantie.

Gereisd met partner in mei 2012

Erg goed en aan te bevelen

Ger,
    9-10-2011

Een aanrader! Een waanzinnig uitzicht en een erg leuke omgeving. een auto is noodzakelijk, maar alles op korte afstand te doen.

Gereisd met partner in juni 2011

Wat een luxe!

Petra ,
    7-10-2011

Niet voor niets wordt de Costa Blanca wel het Florida van Europa genoemd.

Deze streek staat garant voor een prachtig natuur, schitterende fijne zandstranden met blauwgroen zeewater. Het binnenland doet zeker niet onder voor de schoonheid van de kust met prachtige bergen.

De omliggende steden bijvoorbeeld Oliva en Denia tonen allemaal hun eigen unieke Spaanse levensstijl en zijn zeker het bezoeken waard.

Gereisd met partner in januari 2011
Villalonga scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews