Reviews over Vall de Gallinera / Benirrama

Fijne reis

Dorien,
    23-8-2013

Prachtige ligging in de natuur, zeer rustgevend dorpje. Mooie plekjes, die we zonder de gastheer en gastvrouw niet zouden gezien hebben. Zeer lekker gegeten en leuke dingen gedaan! Ga zeker nog terug!

Fantastische plek!

Anne Vermeiren,
    13-12-2012

Zeer hartelijk onthaal en service met familiale sfeer. Attente uitbaters, veel informatie over de omgeving. De kamers zijn zeer net en verzorgd, badkamer met fijne douche. Stevig ontbijt met uitgebreide keuze aan zelfgemaakt confituren. Prachtige natuur, op enkele kilometers van de kust. Een echte parel! Aan te bevelen! We gaan zeker terug

Ideaal voor een korte vakantie

marc robyn,
    10-6-2012

Vriendelijke eigenaars, zeer bruikbare tips en raadgevingen voor tochten en trips te voet, per fiets en per auto. Uitgebreid ontbijt. Zeer propere kamers en ten slotte nog een vriendelijke hond die enkel naar je toekomt als je haar roept.

top

sabine,
    8-12-2011

superhartelijke ontvangst in deze B&B gelegen in een oase van rust.

Ideaal gelegen om tot rust te komen, te wandelen of te fietsen. Marc en Ann geven je onmiddellijk het gevoel heel erg welkom te zijn en staan je daarbij nog bij met raad en daad om je verblijf in de streek zo aangenaam mogelijk te maken!

We genoten er ook van het superheeeeeerlijk ontbijt met Ann's onvergetelijke vijgenconfituur!

Top!

Gino,
    7-12-2011

Een verblijf in Casa Limonero is echt vakantie. Je kan er genieten van rust, prachtige natuur, lekker eten en het mooie weer.

De uitbaters en levensgenieters, Anne en Marc geven je tips voor leuke uitstappen, wandelingen en fietstochten. Het uitgebreid ontbijt geserveerd onder de citroenboom in hun binnentuin is een aanrader. Je kan er zowel bergwandelingen maken als een dagje uitwaaien/bakken aan zee en dit binnen een straal van 20 km. Ook een citytrip behoort tot de mogelijkheden .(Valencia/Alicante) Kortom, een echte aanrader.

Vall de Gallinera / Benirrama scoort een 9,6 uit 10, op basis van 5 reviews