We hebben een aantal aanbieders voor Valencia voor je op een rij gezet:

vakanties Valencia

We hebben een aantal aanbieders voor Valencia voor je op een rij gezet:

Reviews over Valencia

Fantastisch, aanrader,vermoeiend maar echt geniete

Ineke Oosterbaan,
    15-4-2019

Neem goede wandelschoenen mee, er loopt een park dat is aangelegd in een drooggelegde rivier zeer de moeite waard om te bewandelen, ook de binnenstad is super mooi. Als je met de bus wil rijden, koop dan een buskaart dat is voordeliger dan per rit betalen. Loop ook de wijken in op iedere hoek kun je lekkere tapas eten. Wij hebben genoten alleen bij een volgende steden trip nemen we 1 dag extra om weer even bij te tanken! Maar het is zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Lekker en actief

Sabine,
    14-4-2019

Hier eet je echte paella. Let op! Wel als lunch, anders is ie niet vers. Huur een fiets, want de afstanden zijn soms redelijk groot. Gelukkig heeft het centrum fietspaden waar je goed gebruik van kunt maken. En haal je lunch in tapavorm op de centrale markt. Deze is zeker een bezoekje waard.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Anne,
    9-4-2019

Ik sliep in een appartement midden in het centrum van Valencia. Het was groot, bevatte alles wat we nodig hadden en had prachtig uitzicht! We sliepen er met z'n tweeën en we hadden zelfs ruimte over. Het personeel was enorm vriendelijk en we konden ze dag en nacht bereiken via Whatsapp. Bovendien waren er veel restaurantjes, winkels en bezienswaardigheden in de buurt dus we konden alles ter voet afleggen. Naar het strand zijn we wel gaan fietsen, dat was te ver om te lopen. Fietsen kun je overigens overal huren, dus dat is ook geen probleem. De sfeer, de mensen en het eten.. het was allemaal fantastisch.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig!

Yvonne,
    8-1-2019

Valencia is een prachtige stad. Zowel oud als nieuw. Wij waren er in september maar het is nog beter om in oktober te gaan. Was er nog erg heet. Wij verbleven in Holiday In hotel, vlakbij het futuristische Ciutat de les Arts i les Ciències. En een geweldige mooi aquarium, het grootste van Europa. Valencia is de moeite waard voor een stedentrip.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke stad!

Nadia,
    31-12-2018

Valencia biedt strand, mooie kerken, prachtige kathedraal en gebouwen, veel grafittikunst en kunst en heerlijk goedkoop eten en drinken. Tip: Cafe de las Horas, een ervaring an sich en reserveer tevoren en eet lekker bij Soana en La Brusqueria. Vlakbij Plaza de la Virgen. Fietsen door het park is heerlijk daar.

Gereisd met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Valencia scoort een 8,7 uit 10, op basis van 840 reviews