Hotel Vincci Lys

Hotel Vincci Lys
8,2

55 reviews over Hotel Vincci Lys in het Nederlands

Prima verblijf voor een paar dagen.

Geert,
24-2-2018

Let op het weer is vaak kouder dan reisgidsen aangeven. Verder een heel mooi oud centum met veel hisorische gebouwen en aan eetgelegenheden en restaurants ook geen te kort.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi verzorgd hotel

Patrick
5-6-2015

Goede ligging in verkeersvrije straat, geen lawaaihinder. Zeer vriendelijk onthaal met perfecte uitleg wat er te zien is in Valencia. Mooie en zeer ruime kamer. Valencia is de perfecte shoppingstad.

Gereisd met partner in Fri May 22 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel, centraal gelegen!

jacquelinederoo
26-5-2015

Hotel met nette kamers en zeer centraal gelegen. Gastvrij geholpen aan de receptie, waar men goed Engels spreekt. Het hotel ligt middenin het oude centrum, dicht bij de grote winkels en de bezienswaardigheden in het oude centrum. Ook vind je ruim voldoende horecagelegenheden in de buurt van het hotel, allemaal op loopafstand. Met de metro ben je in 20 minuten vanaf de airport in hartje Valencia en vanaf het metrostation loop je in een paar minuten naar het hotel. Ideale locatie dus! Valencia zelf is een prachtige stad. Kleiner dan Barcelona, maar meer sfeer vind ik. Buiten het bezoeken van de historische binnenstad is het echt een aanrader om fietsen te huren en een fietstocht door de Turia te maken en dan 'Ciudad de las artes y las ciencias' te gaan bezoeken.
Nog een groot voordeel van Valencia is dat het aan zee ligt. Met de metro of met de fiets zit je binnen no time op het strand. Met de Spaanse zon en het heerlijke eten erbij heb je een topweekend!

Gereisd met partner in april 2015

Super hotel

Nic
25-4-2015

Prachtig gelegen met super service. Midden in het oude centrum, vlak bij metro Xantiva en Colon die rechtstreeks verbinding met vliegveld hebben. Hotel ligt in het autoluwe winkelgebied. Wij hebben de eerste dag een fietstocht geboekt bij Baja bikes, met NL talige gids. Was super leuk en je leert een hoop van de stad op een hele relaxte manier. Sowieso is per fiets de stad verkennen leuk oa omdat er aangelegde fietspaden zijn die ook door een heel groot park leiden dat om de stad heen ligt in een oude rivierbedding. Hotelkamers zijn groot (wij zaten in 504), schoon en met grote badkamer en heel groot balkon waar in de middag heerlijk t zonnetje schijnt en je dus lekker nog een borrel kan doen na een dagje cultuur/shoppen. De tweede dag hebben we via het hotel fietsten gehuurd, zij regelen dat bij een los bureautje die de fietsen op de afgesproken tijd bij het hotel brengen, ideaal. We zijn toen naar het strand gefietst naar strandtent La Mas Bonita,->idyllisch! Ontbijt valt iets tegen.

Gereisd met vrienden in april 2015

goed gelegen stadshotel

niki
8-11-2014

Vincci Lys is zeer centraal gelegen. Je bent dichtbij metro, bij het stadshuis, bij winkelstraten, bij veel terrasjes en restaurants. Kortom voor een citytrip kun je niet centraler zijn. Het ontbijt is lekker en uitgebreid. het personeel vriendelijk. We hadden kamer aan de voorkant, je hebt uitzicht op mooie traditionele gebouwen. Wij vonden het niet gehorig.

Gereisd anders in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super hotel!

inneke achten
19-8-2014

Ligging: onmiddellijk in het centrum, doch weinig tot geen geluidshinder! Met de bus (nr. 32) binnen 25min. aan het strand. Kamer:erg groot! Ligzetel+bureau, grote badkamer (wel maar 1 lavabo), grote opbergkast en zeer zeer proper! Hygiëne 10+++. Een super groot bed (breder als 2 meter) Ontbijt: Super lekker! Alles erop en eraan: vers geperst fruitsap, water (zowel koud als lauw), alle soorten koffie, thee.. Verse broodjes, toast, beleg, groenten, ei + spek + worst, desserts! croissants, chocobroodjes, diverse soorten meloen, enz enz.. Zeer zeer uitgebreid en erg lekker. Personeel was super vriendelijk en behulpzaam! Altijd iemand aanwezig, ook Engelstalig personeel was aanwezig. Onze laatste dag hadden we onze vlieger omstreeks 8u en hebben we een ontbijtzakje meegekregen omdat het ontbijt pas vanaf 7u30 was en wij dan allang weg waren. Hier zat fruitsap & water in, toast met kaas&hesp tussen. 2 cakejes (wit+brownie) + appel

Gereisd met partner in augustus 2014

goed hotel, op toplocatie

mc
1-4-2014

hotel ligt perfect in oud centrum,vlakbij metro. wij zijn geen fietsers, maar toch 3 dgn fiets gehuurd: geweldig! kamer is netjes, vraag wel kamer ad achterzijde, kijk je wel tegen n blinde muur maar niet gehorig.we hadden eerst kamer ad voorkant: ook niet veel te zien maar wel gehorig.ontbijt is goed maar niet super overdreven. receptie: topservice. kortom: een zeer goed hotel voor een stedentrip. restaurans goed bekijken: je kan er voor 40 euro eten, 2 pers incl fleswijn en goed eten. Disfruta el momento!

Wifi is nu ondertussen gratis!!

Gereisd met partner in maart 2014

Ideale ligging in historisch centrum

kamaarlvis
3-3-2014

Het hotel ligt in een autovrije straat, vlakbij de metro. Ideaal om met de metro vanaf het vliegveld naar toe te gaan. Kamers zijn prima, wel wat warm. Badkamer met douche in bad. Lekkere straal. Goed ontbijt. Hotel ligt vlakbij diverse restaurants en winkels.

Gereisd met vrienden in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Afgepaste service

edoppert
25-9-2012

Prima stadshotel om een paar dagen te overnachten. Bepaald geen verwen-hotel. Service is minimaal (afgepast). ’s Middags geen roomservice. Kamers met airco aan straatzijde zijn schoon, ruim en goed geluidgeïsoleerd. Aanrader om ‘voorkant, eventueel met balkon’ als voorkeur op te geven. Ontbijt in hotel is relatief erg duur, dus kun je beter elders ontbijten. Hotel is omringd door fastfoodrestaurants of kleine en goedkope eetgelegenheden waar je heerlijk uitgebreid kunt ontbijten. Wifi in het hotel is belachelijk duur terwijl je door heel Valencia op terrassen, in bars en eethuisjes gratis wifi krijgt. Niet van deze tijd om een vergoeding te vragen voor wifi.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heer Olijslagers
24-9-2012

Prima hotel vlakbij winkels en restaurants. UItstekende, ruime kamer met (extra) fijn balcon.

Gereisd met partner in Sat Sep 22 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vincci Lys in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vincci Lys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.