Hotel Villacarlos

• Kinderopvang

19 reviews over Hotel Villacarlos

• 9Nina27-02-2020

Heel goed!

Prima hotel! Nette schone kamer, eenvoudig maar alles wat er moet zijn is er. Lekker ontbijt met broodjes en allerlei beleg, en ook kleine Spaanse hapjes, vers fruit etc. Prima! Aan de balie zijn flesjes drinken en wat hapjes te koop. Mooi centraal gelegen, je loopt zo Park Turia in, en de bushalte naar het strand is bijna voor de deur. Ondanks dat het hotel aan een grote straat zit hebben we geen last gehad van geluid.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2018
    8Ella23-07-2018

Valencia heeft alles! Stad, strand en cultuur.

Goed hotel, tussen stad en strand in. Bus 92 stopt voor de deur en gaat naar het strand. Het hotel is vanaf het vliegveld prima te bereiken met de metro (stukje lopen). hop on hop of tour gedaan. Hotel is prima, iedere dag schoonmaak en als je wilt schone handdoeken. Ontbijt eenvoudig maar alles is er.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Val10-03-2018

Redelijk, we gaan niet terug

Kamer met een twee-persoonsbed, tafeltje, koelkastje, tv, ėėn stoel. Badkamer met douche met enge hoge in/uitstap. Wij vonden het bed slecht: een tweepersoons (goedkope) boxspring. Als de een omdraaide, stuiterde de ander het bed uit. Je voelde de harde veren onder het tijk. Echt een groot minpunt. Ontbijt was goed verzorgd, met vers fruit, broodjes, muesli, noten, yoghurt etc etc. Dagelijks schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Kamer was niet heel schoon... Onze kamer had een raam met uitzicht op achterkant. Er waren ook kamers met uitzicht op een schacht.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

8Luk Timperman11-05-2017

Goede prijs/kwaliteit !! Goed hotel

Kleine kamers maar een heel goed bed. Badkamer ook klein maar goeie douche. Is wel aan vernieuwing toe. Het ontbijt is lekker en gezond.Veel vers fruit en vers geperst sinaasappelsap. Openbaar vervoer is dichtbij en gemakkelijk bereikbaar. Prima hotel!!!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8Batte01-05-2017

Centraal gelegen

Dicht bij metro; bus stopt achter hotel, schoon hotel en prima ontbijt, zeker door het prachtige park fietsen

Gereisd met partner in april 2017

• 8Helena17-09-2016

Prima stadshotel!

Prima 3* hotel. Wat ons betreft perfecte ligging; ca. 15 min van de luchthaven (taxi ca. € 22 ) 5 min fietsen van de stad van de wetenschap en kunst, 15 min fieten van het strand en binnen 15 min ben je in het oude centrum. Het is beslist de moeite waard om fietsen te huren bij 'Valenbisi", dus niet in het hotel. Je kunt dan - betaling met creditcard - op 275 stations in en buiten Valencia fietsen huren. Stalling schuin tegenover het hotel. http://www.valenbisi.com/What-is-Valenbisi Eenvoudige kamers, maar meer heb je ook niet nodig op een stedentrip. Er zijn een aantal kamers die uitzicht hebben op een soort schacht. Wij vonden dat niet prettig, toen we dat melden bij de receptie, konden een andere kamer krijgen. Uitgebreid ontbijtbuffel met zelfs verse jus d'orange. Aanrader!

Gereisd met partner in september 2016

• 7Mimi20-06-2016

Fantastisch !

Een aantal kamers hebben geen straat uitzicht

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Ria Vrielink02-05-2016

prima uitvalbasis voor een citytrip

Villa Carlos is een eenvoudig maar goed hotel. Een uitstekende uitvalbasis om Valencia te ontdekken. Schoon en ern goed ontbijt. Wij waren in maart in Valencia tijdens de feesten, zeer de moeite waard!

Gereisd met partner in maart 2016

• 8Rita01-05-2016

fijn hotel, vlakbij de rivierbedding van de Turia

Elke ochtend schone handdoeken en lakens. Prima ontbijt met veel fruit. Aardige mensen aan de balie. Verouderde wijk maar gemoedelijk. In 8 min. lopen sta je in de rivierbedding van de Turia. Nog 10 min. lopen en je zit tussen de architectuur van Calatrava. Tip: Uit eten bij italiaan i Don, in de Carrer de Borriana, aan de andere kant van de rivierbedding. Nog nooit !! zo'n lekkere pizza gehad uit een eigen steenoven en erg gezellige bediening. Is ongeveer 18 min. lopen.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Sonja04-02-2016

Prima uitvalsbasis voor geweldige stad

Wat hebben wij genoten van Valencia! Dit hotel ligt mooi tussen het centrum en het strand in. Dit is te lopen maar ook de bus stopt in de straat. Prima kamers, handdoeken elke dag verschoond en bedden netjes opgemaakt. Ontbijt vonden wij super. Personeel erg vriendelijk, op een receptie dame na. Wij komen nog eens terug naar de stad en wellicht ook het hotel!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Hotel Villacarlos info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats