Hotel Venecia (+app.)

44 reviews over Hotel Venecia (+app.) in het Nederlands

Heerlijk relaxed

Kamiel,
23-2-2019

Perfecte en betaalbare lokatie midden in het oude centrum van Valencia. Netjes en schoon, en voorzien van alle gemakken.

Gereisd alleenreizend in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke stad. Veel winkels en eetgelegenheden.

Carla van Veen,
22-10-2018

Wij zaten midden in een feestweek. Erg gezellig en druk. Ons hotel waar we verbleven ligt midden in het centrum dus erg centraal. Openbaar vervoer is prima.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima accommodatie. Schoon en netjes. In principe gebruik je het alleen maar om te slapen. Goede bedden. Op loopafstand van de metro van/naar luchthaven en gelegen in het centrum. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekende ligging

HD
16-9-2016

Het is een eenvoudig en toch prima hotel. Onze kamer was netjes, met een enorm groot balkon, en schuin uitzicht op het plein. Het ontbijt was eenvoudig (bv geen gebakken eieren), maar eigenlijk kwamen we niets tekort. Alles werd voortdurend aangevuld. Het personeel was erg behulpzaam. Het hotel is centraal gelegen. Alles ligt op loopafstand. En er was gratis wifi.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfecte ligging!

S.
19-7-2016

Het hostel ligt prima gelegen bij een leuk plein en niet ver van de bezienswaardigheden, restaurants en winkels. Het ontbijt is goed en de kamers zijn vrij modern en netjes.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Inge
15-5-2016

Brandschoon, vriendelijk behulpzaam personeel, prima ontbijt en een geweldige centrale ligging.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Super

Wendy
20-9-2015

Goed gelegen hotel, dichtbij metro, winkelstraten en pleintjes met restaurants terrassen en op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. Schoon hotel, mooie kamer, prima bed en douche. Kleine koelkast en airco op de kamer. Prima ontbijt voor maar 5,90. Wij hadden kamer aan de voorkant wel beetje gehorig maar prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige lokatie

Angelique
7-2-2014

Geweldige lokatie midden op het Ayuntamiento plein, bus stopt voor de deur, restaurantjes genoeg in de buurt waar je heerlijk kunt eten, Starbucks vlakbij, hop-on-hop-off bus vlakbij, aanrader. Geweldige bedden, ik heb artrose in m'n rug en ben iedere dag opgestaan zonder rugpijn. Fijne, grote douche met ligbad en fohn, Vriendelijk personeel bij de receptie, kluis waar je je (grote)koffer in kwijt kan op de dag van vertrek EUR1,00 die je weer terug krijgt. Minpunt: gehorige kamers, maar dat lag aan de toeristen die nogal herrie maakte.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

Perfecte ligging

Wilma
11-12-2013

Ligging kan niet beter, in 10 minuten bij de metro. Schoon en prima service en heel betaalbaar 60 euro voor 2 personen per nacht!

Gereisd met partner in december 2013

Prima

ajdance2
9-6-2013

Het hotel ligt op een zeer centrale locatie. Op zo'n 5 minuten lopen van het station en het oude centrum. Op circa 2 minuten van de belangrijkste winkelstraten, het plein is erg gezellig en je kunt er lekker eten. Het hotel ziet er netjes uit, de kamers zijn schoon, alleen lagen er bij aankomst haren in het bad en de wasbak. De bedden zijn helaas keihard en slapen dan ook niet al te best. Kamer 201 ligt tegenover een eettent met veel knipperlicht waardoor de kamer de hele nacht oplicht. De mensen bij de receptie zijn erg aardig en bieden goede service, ze weten veel en lopen hard als je iets vraagt. Het ontbijt is lekker, wel elke dag hetzelfde maar voldoende variatie. Helaas vonden wij twee dagen achter elkaar haren die meegebakken waren in de broodjes/croissants. Al met al een fijn en netjes hotel op een goede locatie.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venecia (+app.) in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venecia (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.