Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat

Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat
9,3

13 tips over Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat

yvonne, 5-10-2014
ik vind de kamer met balkon erg leuk
Linda Boon, 30-7-2014
De meest waardevolle tip die ik je kan geven is vooral te luisteren naar de fantastische tips die beide heren hebben op het gebied van eten, drinken, strand, fijne plekjes, kunst, cultuur en het nog onontdekte.
Désirée van der Heijden, 29-7-2014
Kijk op de site www.valenciamindfulnessretreat.org

Vincent Witlox, 25-7-2014
Er is heel veel te doen in de omgeving, zo ook zijn er veel leuke restaurantjes. Huur een fiets en leef het Valenciaanse leven.
Maria H., 13-1-2014
Om de hoek van het Bed and Breakfast is restaurant XEU SEREA. het beste restaurant van Valencia. Heerlijk! Daarnaast: huur fietsen om de hoek van het B & B voor een pick nick in het Turia park aan het einde van de straat op weg naar het strand.
Mariska Roest, 16-10-2013
Huur een fiets en verken Valencia.

Ine en Paul, 15-10-2013

Oktober was een perfekte tijd om in Valencia te zijn. De temperatuur was tussen de 22 en 28 graden.

Vanaf het vliegveld de metro pakken is prima te doen. Van het metrostation naar de B&B is ongeveer 15 minuten lopen.

Een tourist card blijkt niet nodig voor het vervoer. Alles is goed beloopbaar. Naar het strand en/of het CAC kan met een fiets of met openbaar vervoer. OV kost €1,50 enkel pp.

Op zondag zijn de musea gratis te bezoeken.

Het is gewoonte om samen een maaltijd te nuttigen.

Finn, 26-9-2013

Vraag naar de bezienswaardigheden in valencia en ;

UW VALENCIA BED AND BREAKFAST CONCEPT: Het concept van uw Bed and Breakfast in het centrum van Valencia (Spanje) is een mix van onze vier basisprincipes: "Mindfulness","Wellness","Kwaliteit" en"Persoonlijke aandacht" . Voor degene die wat meer wil weten over onze ideeën, willen we deze waarden graag toelichten.

Raquel, 18-4-2013
Bezoek het Klooster,Centro Del Carmen. Gratis entree. prachtig om te zien!
Jordy, 8-3-2013
Qua tips zou ik zeker een dag nemen om de binnenstad te gaan verkennen! Verder is het strand natuurlijk een aanrader en het grootste aquarium van Europa, namelijk het l'oceanographic.