Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat
9,6

77 reviews over Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat in het Nederlands

Met vrienden

Het meest positieve ooit!

Nancy
6-10-2018

Het is er fantastisch! Ik kan niets noemen wat niet goed zou zijn! Voor alle leeftijden en ook voor mindervaliden zeer geschikt. Perfecte service, hele gezellige mannen die de b&b samen runnen en een super uitgebreid en lekker ontbijt. Heerlijke bedden, mooie kamers. Net een dag thuis en ik mis ze nu al! Wij komen zeker terug!

Onovertrefbaar !!!!!

Ron Wuijster
20-8-2018

Nog nooit zoiets geweldigs meegemaakt. Fantastische lokatie met hele lieve en zorgzame uitbaters. Niets is ze gek. Goede bedden, heerlijk ontbijt. Heel gezellige inrichting. Zelfs je vuile was willen ze schoon afleveren bij je. Wij waren met twee van onze kids, van 18 en 20 jaar die ook genoten hebben. Ook nog eens midden in het centrum !!! Top top top !!!!!!!

Heerlijk!

Anita Smit
27-6-2018

Heerlijk verblijf gehad! Lekker ontbeten, gemoedelijke sfeer, fijne gastheren... gewoon helemaal lekker bijkomen daar!

Verzorgd, eenvoudig, goede service, gezellig

Joanne
12-6-2018

Goede service, wat gedateerd maar verder prima hygiëne. Leuk voor citytrip!

Geweldig gezellig verblijf

Inge Astrid en Marijke
8-5-2018

We hebben goede uitleg gekregen over restaurantjes, wat we konden bezoeken en hebben genoten van het uitgebreide ontbijt met cava !!

Topverblijf!

Frank
24-3-2018

Wij hebben drie nachten mogen vertoeven In dit heerlijke B&B. Dany en Thijs zijn hele goede gastheren, een gastvrij ontvangst met lekkere cava en direct allerlei tips over het mooie Valencia. Wij hadden een kamer waarbij wij een badkamer/toilet moesten delen. Geen paniek; dit wordt perfect schoon gehouden. En dan het ontbijt; in een woord super! Vers brood, vers fruit, cava, lekkere vleeswaren, jus d' Orange en oer Hollands broodbeleg als hagelslag, vlokken en pindakaas. En natuurlijk een vers gekookt eitje. De B&B ligt midden in het centrum van Valencia, kortom; alles zo goed als op loopafstand. Niet nadenken; gewoon boeken! Hasta la proxima!

Ellen Groeneweg
3-2-2018

Wat een super B&B, met 12 nichten etc, in september 4 nachten geweest, het was geweldig, het ontbijt super, topper gastheer die niks teveel vondt om te doen en dat voor 12 vrouwen, gan er zeker nog een keer naar toe

Waar vind je dat? Champagne bij het ontbijt maar ook de hagelslag en een luisterend oor en het geven van goeie tips om Valencia te verkennen!

Een en al aandacht.

Soe n Ron
11-11-2017

Wij hebben een paar nachten vertoefd in het mooie bed en breakfast in retreat.

We werden welkom geheten door Dany en Thijs, beiden met het hart op de juiste plek en liefde voor hun werk.

De heren hebben heel veel zorg en aandacht voor de gasten en zijn behulpzaam. Niets is te gek of teveel. Alles ziet er spik en span uit en tot in de details verzorgd.

Het ontbijt is er een (1) om niet te vergeten. Zoveel aandacht en liefde om de dag goed te beginnen.

Een uitgebreid ontbijt, waarbij je met andere gasten een gesprek kunt hebben.

Als je al niet het idee had wat te doen die dag of waar te eten, dan weten Dany of Thijs wel hele goede tips te geven.

Besos, Soe n Ron

gezellig verblijf met fantastische uitbater.

Van Cauwenberge
8-11-2017

Mooie locatie, goed gelegen in het oude centrum van Valencia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.