Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat
9,6

74 reviews over Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat in het Nederlands

Goede service, wat gedateerd maar verder prima hygiëne. Leuk voor citytrip!

Geweldig gezellig verblijf

Inge Astrid en Marijke
8-5-2018

We hebben goede uitleg gekregen over restaurantjes, wat we konden bezoeken en hebben genoten van het uitgebreide ontbijt met cava !!

Topverblijf!

Frank
24-3-2018

Wij hebben drie nachten mogen vertoeven In dit heerlijke B&B. Dany en Thijs zijn hele goede gastheren, een gastvrij ontvangst met lekkere cava en direct allerlei tips over het mooie Valencia. Wij hadden een kamer waarbij wij een badkamer/toilet moesten delen. Geen paniek; dit wordt perfect schoon gehouden. En dan het ontbijt; in een woord super! Vers brood, vers fruit, cava, lekkere vleeswaren, jus d' Orange en oer Hollands broodbeleg als hagelslag, vlokken en pindakaas. En natuurlijk een vers gekookt eitje. De B&B ligt midden in het centrum van Valencia, kortom; alles zo goed als op loopafstand. Niet nadenken; gewoon boeken! Hasta la proxima!

Ellen Groeneweg
3-2-2018

Wat een super B&B, met 12 nichten etc, in september 4 nachten geweest, het was geweldig, het ontbijt super, topper gastheer die niks teveel vondt om te doen en dat voor 12 vrouwen, gan er zeker nog een keer naar toe

Waar vind je dat? Champagne bij het ontbijt maar ook de hagelslag en een luisterend oor en het geven van goeie tips om Valencia te verkennen!

Een en al aandacht.

Soe n Ron
11-11-2017

Wij hebben een paar nachten vertoefd in het mooie bed en breakfast in retreat.

We werden welkom geheten door Dany en Thijs, beiden met het hart op de juiste plek en liefde voor hun werk.

De heren hebben heel veel zorg en aandacht voor de gasten en zijn behulpzaam. Niets is te gek of teveel. Alles ziet er spik en span uit en tot in de details verzorgd.

Het ontbijt is er een (1) om niet te vergeten. Zoveel aandacht en liefde om de dag goed te beginnen.

Een uitgebreid ontbijt, waarbij je met andere gasten een gesprek kunt hebben.

Als je al niet het idee had wat te doen die dag of waar te eten, dan weten Dany of Thijs wel hele goede tips te geven.

Besos, Soe n Ron

gezellig verblijf met fantastische uitbater.

Van Cauwenberge
8-11-2017

Mooie locatie, goed gelegen in het oude centrum van Valencia

Ligging midden in het oude stads centrum is heel fijn. De gastheren zijn heel vriendelijk en geven top tips, met name de tips voor de eettentjes waren fantastisch. We hebben daardoor elke dag heerlijk gegeten. Het ontbijt was netjes verzorgd. Een extra service was dat we op onze laatste dag zelfs eerder konden ontbijten, zodat we onze ochtendvlucht konden halen. Kamers en gedeelde badkamer zijn schoon. Een minpunt vonden we de geluiden s nachts die we in onze kamer te horen waren, we hebben daardoor geen fijne nachtrust gehad. Doordat het een historisch pand is, hoorden we de geluiden uit andere appartementen op onze kamer, zoals het douchen, doorspoelen van het toilet, elektrische schakelaars die aan en uit werden gezet.

Alles klopt gewoon!

Karin
6-10-2017

Een verblijf in het b&b is een echte aanrader. Je voelt je gelijk bij binnenkomst welkom en thuis.

De gastheren doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

De meest opvallende zaken voor mij waren:

Slaapkamerdeuren hebben geen slot maar dit voelt oké.

Badkamer moet je delen met andere gasten maar dit merk je niet, hij is iedere keer brandschoon.

In elke badkamer staan veel toiletartikelen die je mag gebruiken.

Overal liggen mooie boeken en tijdschriften om te lezen.

Wanneer je naar het strand gaat krijg je een strandlaken en zonnebrand mee.

Op de dag van vertrek mag je de bagage nog in het b&b laten staan en je mag je er ook omkleden.

Het ontbijt is een superleuk begin van de dag, je eet met alle gasten gezellig aan 1 tafel.

Ons verblijf was een groot succes en ik ga zeker nog eens terug.

Genieten!

Marije en Cheyenne
25-8-2017

Wij zijn zojuist terug van een midweekje. Buiten dat de stad heerlijk is, was het verblijf in b&b enorm genieten. No nonsens en erg gezellig. Betrokken en gezellige gastheren die je kunnen voorzien van de leuke do's in de stad! Het ontbijt is verzorgd en er heerst een familiesfeer aan tafel! Wij komen zeker terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Valencia Mindfulness Retreat scoort een 9.58 uit 10 op basis van 78 reviews.