Bed and Breakfast Valencia Arthouse

Super !!

Alexandra
12-7-2018

Geweldige accommodatie!

We hebben genoten van jouw ontvangst en de dagen dat we bij jou konden verblijven.

Een geweldig centraal gelegen, zeer sfeervol ingerichte B&B met een super ontbijt elke dag weer opnieuw.

Tevens jouw persoonlijke aanvulling met belevenissen en tips om de stad te bezoeken hebben er voor gezorgd dat we ons elke minuut fantastisch hebben vermaakt.

Geweldige tips voor restaurants, tapas en shops etc. Je zal ons zeker terug zien!!

Een top B&B .

Peter
30-4-2018

Sfeervolle B&B op een perfecte locatie met een zeer gastvrije gastvrouw. Hier word Gastvrijheid nog echt met een hoofdletter geschreven.

Een hele fijne plek met een geweldige gastvrouw!

Tim & Esther
25-10-2017

Middenin het betoverende oude centrum van Valencia een stukje rust ervaren. Heerlijk!

Bij aankomst werden wij warm onthaald door de lieve en zeer behulpzame Margarite. Behalve veel tips voor mooie bezienswaardigheden en heerlijke eettentjes vertelde ze ook in geuren en kleuren over de mooie stad.

De bed & breakfast is op loopafstand van leuke pleintjes en eetgelegenheden, maar bij Valencia Arthouse is het een oase aan rust. Elke ochtend bij het opstaan en wakker worden konden we heerlijk op het balkonnetje genieten van de stad die ontwaakt en de vogeltjes die beginnen te fluiten. De ontbijttafel was iedere keer goed gevuld en vol locale lekkernijen vers bereid door onze lieve gastvrouw. Met honger konden wij niet de deur uit!

Wat hebben we genoten van onze stedentrip in Valencia. Dank je wel lieve Margarite voor alle goede zorgen. Wat was het fijn!

Wat een fijne plek!

Viola
12-10-2017

Een fijne plek in een fijne stad. Alles klopt hier.

Valencia Arthouse is een pareltje!

Carola en Sandra
27-9-2017

Valencia Arthouse is een heerlijke plek in een geweldige stad. Gastvrouw Margarite verzorgt je verblijf tot in de puntjes: een warm ontvangst, heerlijk uitgebreid ontbijt, ruime en schone kamer en (indien gewenst) heel veel tips to go en see in Valencia. Heel centraal gelegen om Valencia (lopend) te verkennen, plenty leuke terrassen en restaurants op steenworp afstand. Om de hoek kun je fietsen huren om naar het park en het strand te gaan. Valencia Arthouse is een absolute aanrader!

Super!

Marleen en Paul
17-4-2017

'Arthouse' is helemaal 'justamente' :-)

Wat je krijgt: Margarita, aangename wereldburger, warme persoonlijkheid, lieve gastvrouw vol humor (prettig gestoord), levende Valencia-brochure. Vooral gaan als je x-jaar getrouwd bent: verrassingstaart was super. Bedankt, Margarita. Unieke ervaring. We'll be back!

Fantastische locatie in het oude centrum!

Tamara
24-11-2016

Fantastische gastvrouw. Je voelt je echt welkom. De gastvrouw heeft goede tips, denkt mee en kan van alles voor je regelen. De B&B is in het oude centrum. Alles is hierdoor op loopafstand. We hebben drie dagen fietsen gehuurd om door de oude rivier te rijden en naar het strand te gaan. Het is erg mooi fietsen in Valencia, de oude rivier is een bezienswaardigheid op zich.

Absoluut geweldig

CatharinaSV
3-10-2016

Wat een schitterend B&B! Alles was perfect: de locatie, de kamers, het ontbijt. Na een geweldig welkom en vele tips hebben we genoten van alles wat Valencia te bieden heeft.

Geweldig!

Chantal Derijks
25-5-2016

Dit is zoals een B & B hoort te zijn, warm ontvangst door de eigenaresse, zelfs om 00.00 u snachts meegelopen naar een restaurant waar we nog heerlijk hebben gegeten. Iedere morgen werden we verwend door haar met een overheerlijk ontbijt. Waren met 7 personen en hadden 1 verdieping tot onze beschikking. Kamers waren erg netjes en gezellig ingericht. Elke dag schone handdoeken en was er weer schoongemaakt. Ze had goeie tips, probeerde ons verblijf zeer aangenaam te maken wat haar zeker is gelukt....

Kom hier zeker terug.

Hartelijke ontvangst.

Toon
21-4-2016

Valencia Arthouse ligt in het oude centrum, vlak achter de kathedraal. Van hieruit is het hele centrum makkelijk te voet te doen.

De eigenaresse spreekt Nederlands. Zij wil van te voren weten hoe laat je aankomt, zodat er een warm ontvangst plaats kan vinden, met een hapje en een drankje. Meteen uitleg over wat er allemaal te doen is, tips over restaurants, musea etc.

Op haar advies de fietsen gehuurd vlak bij het Bed and Breakfast, (100 meter), voor 10 euro per dag.

Het ontbijt is uitstekend met alles er op en er aan. Kamers, badkamers prima in orde en schoon. Elke kamer heeft zijn eigen badkamer met wc, maar niet altijd rechtstreeks vanuit de slaapkamer toegankelijk.

Kamers aan de voorzijde kijken uit op het pleintje voor het gebouw. Kamer aan de achterzijde heeft geen uitzicht. Maar wanneer ben je in Valencia op je kamer?

De huiskamer, waar ook het ontbijt plaatsvindt, heeft een zitje. Wifi werkte prima, ook op de slaapkamer.

Al met al ons hier prima thuis gevoeld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Valencia Arthouse in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Valencia Arthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Valencia Arthouse scoort een 9.56 uit 10 op basis van 17 reviews.