Hotel Sorolla Centro

6,7

5 reviews over Hotel Sorolla Centro in het Nederlands

Mooi in het bruisende centrum

Bastiaan van Leeuwen
13-1-2018

Goeie ligging, in het drukke centrum. Vlak bij het station en de stierenvechten arena. Tip: neem geen ontbijt. Bakker zit om de hoek. Ontbijt voor twee personen ongeveer 12 euro. En je krijgt zat.

Mooi ruim en netjes

Ilse
13-1-2018

Strakke knappe kamers, mooi in het centrum. Tip: geen ontbijt nemen de bakker zit op de hoek.

Gereisd Met partner in juni 2017

Matig

Anna
12-9-2017

Pluspunten: Locatie, en de zeer schone kamer. Nadelen: Hele slechte slaapkwaliteit. Ik slaap zelf op hard matras maar de matrassen zijn zo hard dat je elke ochtend met rug en nekpijn opstaat. En als je dan 7 nachten verblijft is het echt niet te doen. De lieve schoonmaaksters hebben het wel proberen te verhelpen door dekens., maar hielp niet echt. Verder zeer ongezellige entree, geen privacy, ettelijke discussies over uitchecken, wij wilde een uurtje later uitchecken werd heel moeilijk over gedaan. Op de vraag of we in mochten checken voor terugvlucht werden we verwezen naar internetcafe. Uiteindelijk heeft collega ons ingecheckt mochten we niet zelf doen. Geen privacy bij lounge. Dus iedereen kan meekijken bij betalingen en het inchecken. Geen stoelen. Geen drankje. Hele koele ontvangst. Verkeerde info over uitstapje die we hebben gemaakt. Kamer niet gezellig en heel klein, onpraktisch, je kon amper je koffers kwijt. Maar 2 stopcontacten. Paal midden in de kleine kamer. Voor ons nooit meer. Mensen bij receptie niet professioneel. Te duur voor wat je krijgt.

Geweldig hotel voor Citytrip Valencia

Patrick
15-11-2014

Dit hotel heeft de ideale ligging voor een Citytrip Valencia voor een faire prijs. Metro, bus en meeste topattracties in centrum van Valencia op loopafstand. Het personeel is zeer vriendelijk en helpen zelfs met het bevestigen van de terugvlucht en het kiezen van de vliegtuigstoelen én ze printen het ook nog gratis voor je uit! De kamers zijn goed ingericht en zéér schoon. We hebben wel eens anders meegemaakt tijdens onze reizen... Het ontbijt is redelijk en zeuren doen we niet wat betreft de prijs. Logischer wijs heeft het hotel geen bar of restaurant, want pal naast, voor en achter het hotel stikt het van de gezellige barretjes en restaurants. En het centrum is op een paar minuten loopafstand. Verhongeren en verdorsten doe je er dus niet! Oh ja de prijzen van de minibar waarvan wij ook gebruikt gemaakt hebben zijn zeer schappelijk en het assortiment prima! Wifi verbinding gratis en goed. De volgende keer voor ons dus weer Hotel Sorolla Centro!

Gereisd Met vrienden in november 2014

echt een aanrader

Josca
19-5-2011

We hadden een schone en ruime kamer, met balkon (kamer 202). Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt erg centraal en op loopafstand van bijna alle bezienswaardigheden.

Gereisd Met partner in Mon May 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sorolla Centro in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sorolla Centro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.